Zondag 6 augustus

6 augustus 2017 - Belley, Frankrijk

vanmorgen rond 4 uur wakker dus maar even plassen en toen er weer in en we werden om 7.30 uur wakker lekkere ruk gemaakt vannacht eerst maar even wassen en koffiesterkte opgezet maar ojee de gasfles is leeg dat is een misrekening ik heb nu nog maar 1 volle fles hoop dat we het redden maar we zien wel na het wassen met Takkie lopen en dan een bakkie. Na de koffie de schotel eraf en de rest opgeruimd en dan naar de sani het toilet legen water vullen en de vuilwatertanken legen want dat kan hier allemaal en nu op weg naar Belley ik heb toch besloten om de tol te nemen want anders zijn we bijna 7 uur onderweg op 345 km en met de tol ruim 4 uur.

Eerst even tanken en stokbrood en chocoladebrood halen bij de benzinepomp en rijden maar het was een mooie rit zonder hindernissen en met een stop om te lunchen reden we 60 km voor ons einddoel van de tol af en dat koste € 36,00 dat was dus de laatste tolweg nu kwamen we in de Alpen en na een mooie rit door veel dorpjes en meertjes kwamen we in Belley aan.

De camper geïnstalleerd en de stoelen eruit en eerst wat drinken het was hier erg warm 31 gr dus de schermen aan de luifel en de autoramen  bedekt het was in de camper koeler dan buiten maar niet klagen want dit wilden we nu de schotel erop zetten want natuurlijk wilde we voetballen kijken en gelukkig hadden we ook nog een oranje slinger mee die we op hebben gehangen we gingen vroeg eten en toen heerlijk genoten van het voetbal de dames waren weer grandioos Toppie meiden.

Het is weer heerlijk afgekoeld dat is het voordeel van de bergen zo kun je s'nachts lekker slapen. Was nog even jammer dat we niet wisten dat Rik en Winifred ook in de buurt waren anders haden we bij hun in het dorp gaan staan daar was ook een mooie Camperplaats.

Groetjes van Elly en mij en een poot van Takkie

1. Tania Mereboer:
    6 augustus 2017
    Dat was een mooie dag en dat dames voetbal was een mooie afsluiter van de dag.
    Wij hebben ook genoten .
    Hier ook heerlijk weer vandaag genieten hier ook in de camper .
    Slaap lekker en gezond weer op.