Zaterdag en Zondag

26 augustus 2018 - Hoorn, Nederland

Zaterdag 25 augustus.

Vannacht heeft het echt vreselijk geregend dit is maanden geleden dat we dit hebben meegemaakt dus werd het binnen ontbijten vandaag want toen we wakker werden en dat was zo rond 8.30 uur regende het nog steeds ik heb zelfs de kachel even aangezet na de was en tandenpoets beurten gingen Lizzy, Zoë en ik Takkie uitlaten en Oma ging eitjes koken en de ontbijttafel klaarzetten zodat we lekker kunnen ontbijten als we terug zijn het is zowaar droog gebleven dat we aan het lopen waren maar dat was van korte duur eenmaal binnen begon het alweer te spetteren.

Na het ontbijt ga ik naar Bovenkarspel om wat boodschappen te doen dus de fiets eraf want het was weer even droog maar jullie raden het al dit was van korte duur kletsnat kwam ik in het winkelcentrum aan dus maar rustig aan misschien word het zo wel weer droog en rond 11.30 was ik weer bij de camper, we zouden het blote voeten pad gaan lopen maar de mevrouw van de camping vond dat geen goed idee voor Elly dus ging ik met de tweeling en het was best wel leuk Lizzy gleed op een gegeven moment van een paal af zo in de sloot ik kon haar net nog pakken dus alleen een natte broek de schade bleef beperkt we zijn ruim 1 1/2 uur bezig geweest inclusief schuilen want ook toen bleef het niet helemaal droog en oma kwam ons aanmoedigen en rond 13.30 gingen de meiden douchen en gingen we een broodje eten, later in de middag kregen we bezoek van Anneke die had een pan tomatensoep gemaakt en meegenomen en natuurlijk moest ze meedoen met 31gen met de meiden en Elly we hadden een flink tijdje buiten kunnen zitten maar op een gegeven moment moesten we toch naar binnen.

Tegen 17.00 uur ging ik naar het dorp om patat enz te halen het was niet ver maar ik ging toch maar met Anneke haar auto en dat was maar goed ook na het eten gingen de dames nog even kaarten en toen ging Anneke weer naar huis en was het tijd om Takkie uit te laten en daarna was het Ipad tijd en dat deden de dames lekker op bed ook wij namen het gemak ervan en gingen tv kijken op bed en zo was er weereen dag omgevlogen

Zondag 26 augustus.

Vanmorgen lekker rustig aan ontbijtje en dan gaat het opruimen beginnen en nadat alles geleegd was zijn we naar Hoorn gereden en Winifred had al rekening gehouden dat we op tijd terug kwamen en had hun auto lekker ruim neergezet dus konden we mooi voor de deur staan en begon het grote opruimen.

Om 15.00 uur waren we klaar 5 wassen de camper leeg en schoon dus kan hij morgen weer naar de stalling.

Tot de volgen reis maar weer.