Zaterdag 1 en zondag 2 juni

2 juni 2019 - Hoorn, Nederland

Gisteren niets aan mijn blog gedaan en nu thuis dus nog even het verslag van de 2 laatste dagen.

Zaterdagochtend lekker lui en na alle dagelijkse dingetjes en het ontbijt stappen Elly & ik op de fiets om weer naar Bergum te fietsen want daar was een jaarmarkt het weer was ook heerlijk dus hup opweg.

Na een half uurtje waren weer in Bergum de fietsen neer gezet en toen zag Elly een bekende gezichten dat waren Piet en Fem die kon ze nog van heel vroeger zelfs nog van voor ons trouwen die hadden vroeger ook een boot en kwamen ook bij Fifi en Leo na even gesproken te hebben gingen we de markt op het was een gezellige drukte en na een uurtje te hebben rondgelopen keerden we weer terug naar de fietsen en hup op naar de camperplaats.

Op de camperplaats aangekomen ging ik direct kijken of de bestelde gerookte paling al klaar was want die werd ter plekke gerookt en ja hoor ze waren klaar en nog lekker warm dus snel naar Elly die al bij de camper zat en er al klaar voor was om ze te fileren nou dat kilootje was zo gepeld en de witte bollen lagen ook al klaar en het verorberen ging nog sneller zelfs zo snel dat ik er nog niet eens een foto van had gemaakt maar ze smaakte goed            ( natuurlijk niet zoals mijn vader het zou doen ) daarna lekker even van het zonnetje genoten en een spelletje mens erger je niet pesten gedaan met Tanja  en toen even aan de achterkant van mijn ogen gekeken tot ik wakker schrok en de hele groep al weer lekker buiten zat dus hup erbij gaan zitten en het werd een gezellige middag om 17.00 uur radio Bontekoe aan met DJ Alibi zo werd het een gezellige middag om een uur of 19.00 uur was iedereen weer naar hun eigen campers en gingen Tanja en ik de honden uitlaten nu een loopje waar we nog niet waren geweest het was daar een drukke bedoening met allerlei beesten en hele grote hazen.

Bij terugkomst nog een spelletje mens erger je niet/pesten met Tanja en werd het tijd om lekker languit TV te kijken en Elly ging in haar bedje liggen want het was toch wel een druk dagje geweest.

Zondag 2 juni

Vanochtend om 7.45 uur werd ik wakker dus zachtjes eruit maar Elly was ook al wakker dus een kopje koffie en daarna even douchen Elly had ondertussen eitjes gekookt en ik zou even een stukje met Takkie gaan lopen bij de camper van Tanja gekomen riep ze wacht even ga ik ook mee dus dat werd in iedergeval een stukje langer als ik had ingepland maar het was prachtig weer dus hup weer het het zelfde pad als gisteren maar nu even door tot de vijver dan kon Rowan lekker even zwemmen dat was niks voor Takkie en Nina die bleven alle 2 weg bij de waterkant.

Weer terug bij de camper lekker een ontbijtje en daarna alle dingen doen die moeten gebeuren want ja de pret is al weer over we gaan weer richting Hoorn we zouden later gaan omdat de marathon van Schutz er zou zijn maar gisteren op hart van nederland werd er verteld dat die niet doorgaat met de verwachte hitte dat betekende dat we wat eerder naar huis konden omdat er niets was afgezet maar eerst even langs Michelle en Dave en de meiden want Michelle is van de week op haar stuitje gevallen dus even kijken hoe het nu gaat.

Rond 13.30 uur waren we thuis en konden we de camper bijna voor de deur kwijt dus dat was geluk hebben na de spullen die er uit moesten en dat was niet veel want a.s. donderdag gaan we weer op pad konden we heerlijk nog even genieten van het zonnetje.

Iedereen de groetjes van ons en tot donderdag als we weer op pad gaan.

1. Elly wilmans:
    2 juni 2019
    Oké jullie hebben het leuk gehad en Donderdag weer eropuit gelijk hebben jullie mooi weer dus weg wezen van het Gerritsland groetjes
  2. Loes Ursem:
    2 juni 2019
    Jullie hebben het goed getroffen met het weer. Donderdag weer lekker op pad.
  3. Tania Mereboer:
    2 juni 2019
    Wat hebben we genoten, bedankt voor het vermaak met dat spel, 2x verloren en Elly op alle winst Jantje en ik huilen we konden het niet van Elly winnen.
    Het waren hele mooie dagen met elkaar. Dikke kus van hier.
    Bedankt., 😘😘😘😁😁😁☀️☀️☀️☀️🌻🌻🌻🌻🎶🎶🎶🎶Alie top voor je gezellige uitzending. Ger en Tanja
  4. Alie:
    3 juni 2019
    Weer leuk om te lezen ,genoten hebben jullie ,goed zo .