Sassenage (Grenoble)

7 augustus 2017 - Sassenage, Frankrijk

Vanmorgen na de koffie snel nog de vuilwatertank legen en op weg naar Sassenage vlakbij Grenoble maar eerst nog een stop bij de eerste benzinepomp om de tank vol te gooien en de bandenspanning te controleren en dat was wel nodig achter moest bij alle 2 de banden 1,5 bij nu nog even naar de supermarkt en dan op naar Sassenage waar we rond 11.30 uur aankwamen na een mooie rit door de Alpen. De camper neergezet alle ramen verduisterd en de fietsen eraf en op naar Grenoble , eerst maar even lunchen en dan weer op de fiets we hebben ruim 30 km gefietst en het was heerlijk , eenmaal terug snel de luifel uit en de stoelen en tafel naar buiten en zitten.

De Camperplaats begint goed vol te lopen wij stonden nogal ruim en toen er een Nederlandse camper aankwam en het al bijna vol was heb ik de camper verplaatst en konden ze naast ons staan op dit ogenblik staan er 17 campers waar er officieel maar 8 mogen staan maar dat kan de pret niet drukken net heerlijk wat te eten op de skottel gemaakt en zitten nu heerlijk uit te zakken het is nog steeds warm hopelijk daalt de temperatuur wat want anders is het niet lekker om te slapen.

Groetjes uit het warme la douce France

1. Tania Mereboer:
    7 augustus 2017
    Goede avond ,lees dat het weer een mooie dag is geweest .
    Hier ook Jan en Elly .
    Aardig opgeschoten met de betimmering . Al het werk zit er eigenlijk achter de platen .
    Lukt goed met mijn timmermaatje Maddy ,heel erg blij.
    Voor straks trusten en een goeie slaapnacht