Hieperdepiep

28 augustus 2017 - Vianen, Nederland

Een sterker contrast met gisteren is er niet vandaag word ik 61 jaar en Elly had vanmorgen vroeg al de camper versiert en het zag er gezellig uit met de slinger en vlaggetjes na een dikke verjaardagszoen ga ik even douchen en daarna met Takkie lopen en toen een broodje met koffie en de laatste de laatste spullen naar binnen gedaan en gaan met die banaan en op naar Cuijk.

Na ruim een uurtje zijn we op de camperplaats en het zag er erg mooi uit dus het was een goede keus snel de camper neergezet dicht bij de toiletten , de fietsen er uit gehaald en boodschappen gedaan daarna een lekker gebakje voor mijn verjaardag en een broodje en op de fiets voor een mooie fietstocht van ongeveer 30 km en het was heerlijk om te fietsen.

Na  terugkomst lekker even zitten en wat drinken om daarna mijn zelf uitgekozen verjaardagsmaal te nuttigen een lekker broodje hamburger met een verse hamburger er op daarna toch even de verplichte afwas en nu lekker zitten om te genieten van het prachtige weer.

De groeten van Elly en mijzelf

1. Tania Mereboer:
    28 augustus 2017
    Hieperdepiep nog steeds jarig .Jan een heel mooi nieuwjaar gewenst met vooral lekker samen genieten .
    Liefs uit Wognum .
    Nog 2 nachtjes slapen en dan wroem wroem