weer thuis

11 juni 2019 - Hoorn, Nederland

Vanmorgen was het hondenweer het regende gestaag door dus in de regen alle klusjes gedaan en opweg naar huis voor de afsluitdijk bij het wegrestaurant in Zürich een koppie gedaan en geluncht en dan op naar huis maar wel even oponthoud bij de sluis want de bootjes moesten erdoor na ong 15 minuten mochten we weer verder en bij Hoorn gingen Gerrit en Nora naar de Risdam en wij naar het Gerritsland waar we een plekje vonden voor de camper en alles er uitgehaald wat er uit moest en nu op de bank naar het dames voetbal kijken, het waren weer heerlijke dagenen de camping was geweldig en niet alleen omdat wij onze eigen douche en toilet hadden maar de ruimte die je er hebt en de mensen prima en nu maar wachten op ons volgend uitstapje die we nog gaan doen voor de echte vakantie.

Groetjes

1. Tania Mereboer:
    11 juni 2019
    Klinkt als, zullen we het nog eens over doen.
    Wij blijven nog even, als het goed is krijgen we vrienden uit Spanje donderdag met de camper hier.
    Heerlijk rustig hier genieten van het prachtige weer, de hele dag buiten gezeten en gefietst en gebrommerd. Vanmorgen om 8 uur stopte de regen en later kwam de zon.
    Jammer van de regen met inpakken.
    😘😘🍀🍀🍀
  2. Ina Soering:
    Lekker voor Takkie dus😉😜
  3. Alie:
    11 juni 2019
    Het waren dus weer geweldige dagen , wel fris soms denk ik ,maar dat mag de pret niet drukken ,Wel thuis .
  4. Marja:
    11 juni 2019
    Ben blij dat jullie zo genoten hebben 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳👍😘👍😘👍😘👍😘👍😘💋
  5. Gerda:
    12 juni 2019
    Heerlijk weer thuis. Jan en el.
    Met rotwëer kun je beter thuis zitten.
    Wij hadden vandaag weer een zwarte beer in de greppel te grazen zo dichtbij.
    Nu de foto wel gelukt.
    Wat een fijn hotel trouwenns