alweer de laatste dag 2e pinksterdag

10 juni 2019 - Wapse, Nederland

Vandaag alweer de laatste volle dag vanmorgen werden we wakker met een zonnetje dat was een verrassing omdat vannacht wel wat regen is gevallen na het douchen en het ontbijt gaan Nora Elly en ik naar een braderie op een camping in Zorgvlied dus op de fiets en rijden maar met de hulp van googlemaps op de telefoon kwamen we snel ,met 1 stop bij een kraampje langs de weg waar een oma met haar Luxemburgse kleinzoon stond en natuurlijk kochten we wat , bij de camping aan en na een cappuccino gingen de dames de braderie over en waren na 20 minuten al terug ik had nog niet eens tijd om mijn 2e bakkie op te drinken voor ze terug waren maar er was wat gekocht een Drents-Groningse worst brrr niks voor mij maar ieder zijn meug.

Na de sanitaire stop weer op de fiets naar Vledder waar we gaan Lunchen en boodschappen doen en daarna weer terug naar de camping waar we lekker even in het zonnetje plaats nemen en ik even achter mijn ogen ging kijken. Na mijn middagdutje nog even lekker onder de luifel gezeten want het was lekker warm in de zon en later hebben we heerlijk genoten van de bamie die Nora en Gerrit hebben gemaakt.

Na de afwas de stoelen in de camper want het weer was aan het veranderen en dus ook de fietsen er maar in en op en toen ik op mijn klokje keek was het al weer 20.30 uur dus tijd voor mens erger je niet-pesten en na 2 spelletjes gingen we naar onze eigen camper want takkie was al zenuwachtig nu is het bijna 24.00 uur maar het onweerd nog steeds niet dus misschien gaat het slechte weer aan ons voorbij voor iedereen slaap wel en morgen weer vrolijk wakker worden .

1. John:
    11 juni 2019
    Lekker toch droge Groningse worst heeeerlijk hebben er ook weer een paar gescoord met kruidnagel peper en de originele droge worst maar hoop dat jullie het weer mooi hebben gehad spreken elkaar weer snel
  2. Alie:
    Leuk verhaal weer .