alweer de laatste dag

30 juni 2019 - Den Helder, Nederland

Vanochtend waren we laat voor ons doen 8.30 uur kwamen we uit bed wassen ontbijten en tandjes poetsen en op naar het plein voor de autoparade, er waren heel veel auto's moters' vrachtwagens enz. Toen de stoet voorbij was gingen we even verder kijken en zagen we dat er nog veel meer stond waaronder een echt authentieke woonwagen waar we ook nog even in mochten ook heel veel andere mooie oude voertuigen waren er en ook nog een nostalgische markt, nadat de dames daar waren doorheen gelopen gingen we weer naar de camper voor de koffie.

Anneke ging na de koffie nog terug naar de markthal om de schilderijtjes op te halen die ze had gekocht en ik begon met het opruimen van de stoelen tafel enz daarna de fiets van Elly en die van mij de fiets van Anneke komt straks dan wel alles was al klaar toen ze terug kwam dus haar fiets erop en het stroom afgekoppeld en dan naar de loosplaats de vuilwatertank legen en de wc.

Het was rond 13.00 uur toen we weer op de terugweg waren naar Hoorn en rond 14.00 uur waren we weer thuis en ja hoor we hadden plek vlak voor de deur dat was geluk hebben alles eruit gehaald wat moest en de zonnewering gesloten want straks staat de zon er weer vol op ondertussen was Marja er om de spullen van Anneke te halen en nu even lekker uitzakken en de tijd om een eind aan dit verhaal temaken.

we hebben een heerlijk weekend gehad.