Vandaag weer op pad met de Stroosnijders

6 juni 2019 - Wapse, Nederland

Vandaag donderdag 6 juni gaan we na 3 dagen thuis te zijn geweest alweer lekker even op pad samen met Nora en Gerrit Stroosnijder naar camping het Noordenveld rond 10.30 reden we weg bij de Huesmolen ,want ik moest de dienstfiets die ik vorige week mee had nog terug brengen, en bij Joure bij hotel-restaurant Hajé een koppie gedaan en rond 13.00 uur stonden we op onze plek.

We hadden niet voor de camperplaatsen gekozen maar voor de luxere comfort plaatsen met eigen sanitair en water en stroom op de plaats en inderdaad het was echt prachtig de badkamer erg luxe en een heel groot veld voor de camper wat bij je plek hoort, alles geïnstalleerden toen aan de koffie en voor de rest van de dag lekker luieren.

Na het avond eten eerst even naar darten gekeken en daarna naar het voetbal en dat was zenuwslopend eerst 0-1 achter een doelpunt van de engelsen afgekeurd en dan toch een goed resultaat gehaald een 3-1 overwinning naa de verlening.

Toen werd het tijd voor het bedje.

tot morgen alle lezers en de groetjes van ons

1. Hanny:
    7 juni 2019
    Ziet er allemaal goed uit. Veel plezier.
  2. Tony &piet:
    7 juni 2019
    Veel plezier ziet er mooi uit 👍😘
  3. Jansens:
    7 juni 2019
    Hoi KANJERS geniet er maar lekker van 😘 van ons !!!
  4. Marja:
    11 juni 2019
    Zo mooi ???? Heerlijk jullie eigen badkamer en toilet met een douch. Ziet er prachtig uit. 👍👍😘