Alweer de laatste vakantiedag in Middenmeer

18 augustus 2019 - Middenmeer, Nederland

Zoals ik al had geschreven de vorige keer vandaag dan het laatste verslag van de vakantie.

Vrijdag 16 augustus.

Vandaag weer wasdag maar nu gaat het sneller als in Duitsland officieel was er geen wasmachine maar we mochten de wasmachine in de bedrijfskantine gebruiken ze willen wel een wasmachine en droger neer gaan zetten maar eerst wilden ze kijken hoe het allemaal loopt ze zijn ook net maar 3 maanden open vandaag 3 wassen gedaan en gedroogt aan de lijnen die ze in hun tuin hadden staan en dat ging vlugger als een droger in de middag en avond eigenlijk lekker niets gedaan dan wat eten en drinken boekje lezen computeren en tv kijken.

Zaterdag 17 augustus.

Vanochtend kwam het met bakken uit de hemel we hebben gisteren geluk gehad met de was maar tegen het eind van de ochtend toch nog even op de fiets naar Wieringerwerf wat boodschappen halen bij Deen vlakbij de winkel kregen we toch een stortbui maar we waren nog redelijk droog boodschappen gedaan en daarna nog wat rond gefietst en weer terug naar de CP toch nog 20 km gefietst op de CP de tafel en stoelen neergezet en lekker een cappuccino met een moorkop die we hadden meegenomen later nog een spelletje triktrak en toen kwamen er weer de eerste druppels dus alles naar binnen, samen nog een stukje met Takkie gelopen lekker een hapje genomen en daarna gedoucht TV gekeken naar ik vertreken toen ging Elly op bed een boekje lezen en ik darten kijken en ja hoor eindelijk won van Gerwen weer eens was al even geleden.

Zondag 18 augustus,

Vanochtend vroeg wakker even op de bank gezeten spelletje op de telefoon en toen kreeg ik het koud dus lekker weer in bed en vanochtend om 10.30 uur riep Elly mij wakker want er moest met Takkie worden gelopen daarna een laat ontbijtje en nu weer lekker in bed met de laptop zodat ik mijn blog af kan maken het weer is nog wel wat somber maar nu wel droog ik hoop voor alle BBQ gangers dat het zo blijft voor iedereen morgen ook nog een fijne lappendag morgen in de loop van de middag komen we naar Hoorn maar rijden naar Marije en Ivo waar we alles wat uit de camper moet er uit halen en hem dan gelijk naar de stalling brengen.

Ook had ik een telefoontje gehad over het omhoog halen van het gewicht voor de camper dus met een week of 6 mag de camper 350 kg meer meenemen aan gewicht lopen we ook geen risico meer dat we te zwaar zijn.

Groetjes van ons vanuit Middenmeer en tot een volgende keer Elly,Jan en Takkie

1. Elly wilmans:
    18 augustus 2019
    Ook alweer voorbij de vakantie geniet er nog even van groetjes
  2. Marja:
    18 augustus 2019
    Jullie hebben een hoop gezien en gedaan. Helemaal top. Veel plezier jullie laatste uurtjes van deze vakantie dikke kus 😘😘
  3. Gerda:
    18 augustus 2019
    Dus de vakantie zit er weer op.welkom thuis.
    Als je de camper upgrade moet je dan ivm het gewicht geen groot rijbewijs hebben.??
  4. Loes Ursem:
    18 augustus 2019
    Weer veel te snel voorbij. Zo te lezen hebben jullie in ieder geval wel genoten. Bert z'n vakantie is vrijdag begonnen, dus wij hoeven even niks.
  5. Elly:
    18 augustus 2019
    ja klopt Gerda maar die heb ik
  6. Daan:
    Fijne laatste dag! 🤗❤️
  7. Tony &piet:
    18 augustus 2019
    Die weken zijn omgevlogen.
    Lekker dat jullie zo genoten hebben.
    We zien elkaar snel.
  8. Elly:
    19 augustus 2019
    Zo we zijn wer thuis het gewone leven kan weer beginnen.
  9. Tania Mereboer:
    Welkom thuis luitjes,
  10. Mary de block-hombroek:
    19 augustus 2019
    Was een gezellig feestje op de BBQ en met lappendag eerst te lappen en dan helpen bij de Showband. Gezellig nog de bbq aan en nog even nagenieten met de vrijwilligers van zondag. Dus je ziet is allemaal goed gekomen.gr. Bart en Mary 👍👍 welkom thuis
  11. Elly:
    19 augustus 2019
    Alles weer op zijn plek en netjes dus gewoon weer thuis👍👍👍😘😘
  12. Alie:
    19 augustus 2019
    Het was heel leuk om mee te lezen ,nu weer thuis begrijp ik .Op naar de volgende vakantie .GrAlie
  13. Hennie Vleugel:
    20 augustus 2019
    Lekker weer thuis in je eigen vertrouwde omgeving 😉