Vandaag echt de laatste dag

5 januari 2019 - Weesp, Nederland

Vanochtend al vroeg op pad broodjes halen en Takkie uitlaten en na een broodje en koffie rijden we na het legen van de tanken naar de Gamma in Roermond waar we een nieuwe gasfles gaan halen want zoals jullie gisteren konden lezen zaten we zonder gas.

Nadat we bij de Gamma waren geweest eerst nog even tanken en dan op naar Weesp een rit van ongeveer 2 uurtjes en dat klopte want om 13.30 reden we de camperplaats op waar ik eerst maar een klein beetje water ging tanken alvorens we gingen staan en toen lekker een broodje met forel en met ei mmmm daarna heerlijk in de relax stand een douchje en de hond uitlaten en toen was het weer tijd voor dj Alibi op radio Bontekoe waar we nu naar zitten luisteren heerlijk met het verstand op 0.

Vandaag sluit ik ook dit reisverhaal af want morgenochtend gaan we naar Uithoorn naar onze (grote) kleinzoon Mick die alweer 14 jaar word, iedereen bedankt voor de reactie dat vonden we weer erg leuk en tot de volgende reis.

1. Tania Mereboer:
    5 januari 2019
    Gefeliciteerd met Mick en een gezellig plaatje aangevraagd voor hem, zou die geluisterd hebben.
    Geniet nog fijn vanavond.
    Alles goed in Hoorn
    Heb je het al gehoord en gelezen, nog 5 dagen en dan is het donderdag 😂😂😂😂😂