oudejaarsdag 31-12-2018 & nieuwjaarsdag 01-01-2019

2 januari 2019 - Evertsoord, Nederland

Even te druk gehad om mijn reisblog bij te werken maar nu toch maar even doen.

Maandag 31-12-2018.

Vanochtend lekker lui dus alles rustig aan een aantal medecamperaars waren al druk bezig met de oliebollen en wij draaide ons nog even om maar om 9.00 uur toch er maar uit even douchen en een rondje met Takkie we wilde straks nog even fietsen maar oh jee wat een pech ja hoor het is weer zo ver hij doet het niet dus gelijk maar bellen naar het HMC maar ze konden eigenlijk niets doen we mochten de fiets naar een fietsenmaker brengen maar hoe kom je 6 kilometer verder als je geen ondersteunig hebt en slepen was me te ver want als de fietsenmaker het ook niet wist of geen tijd had moeten we dat ook weer terug. We werden wel terug gebeld met nog wat tips maar nee hoor hij deed het echt niet je word hier moedeloos van dus maar even wat lopen en om 14.00 uur was het oliebollen tijd het was lekker druk in de tent en iedereen genoot van de glüwijn of warme chocomelk met of zonder slagroom en de oliebollen daarna ging Elly lekker even naar bed want vanavond hebben we een sylvesterparty dus moeten we weer fris en fruitig zijn.

Om 20.00 uur gingen we naar de feestzaal voor het NKC waren er apparte tafels gereserveerd en we hadden mooie plekken het buffet wat later open ging was in de hal van het centrum de DJ begon om 21.00 uur muziek te draaien en om 21.30 ging het buffet open de eerste tijd had hij muziek gedraaid waar niet iedreen blij mee was maar op een gegeven moment had hij toch de juiste muziek en werd het een vrolijke boel .

Om 24.00 uur natuurlijk de beste wensen en rond 00.30 liepen wij naar Takkie want die was alleen in de camper en toen wij daar aankwamen lag ze onder haar deken tot ze ons ontdekte en ben ik nog even met haar gaan lopen al was het van haar kant niet van harte door het vuurwerk wat wel verder weg was maar de knallen leken toch erg dichtbij daarna lekker slapen en van het verdere geknal hebben we niet veel meer gehoord.

Dinsdag 01-01-2019.

Vanochtend om 10.00 uur hadden we een ontbijtbuffet wat ook weer in de zelfde zaal was als de sylvesterparty en iedereen die bij is geweest die kon ook weer aan het ontbijt meedoen dus het was weer vrij druk na het ontbijt probeerde we de fiets weer en ja hoor hij deed het dus snel alles gepakt en ondaks dat het wat miezerig weer was snel even wat fietsen maar het was van korte duur de accu ging al snel leger en leger en na 8 km keerde we om en gingen we weer terug wat ook maar goed was want het regende nu ook echt we besloten om de fiets op te laden terwijl de accu nog op de fiets zat en hopen dat hij het dan wel blijft doen.

Na een paar uur even gekeken en geprobeerd maar helaas pindakaas weer hetzelfde dus dat word geen fietsen morgen om 19.30 uur ging Elly naar de bingoavond en ja ik bleef in de camper want de finale darts begon zo ik zou wel komen als het afgelopen was, ik zat al met mijn jas aan om naar de bingozaal te gaan toen Elly binnen kwam met wel 2 prijzen, het was 22.30 uur en het darten was nog niet helemaal afgelopen Elly ging alvast naar bed en rond 23.00 uur volgde ik ook maar pas nadat ik Takkie had uitgelaten in bed nog even naar het intervieuw met van Gerwen gekeken en toen lekker slapen.

En dat was alweer dag 1 van het jaar 2019.

Nogmaals de allerbeste wensen voor iedereen.