Vandaag alweer de laatste dag

22 april 2019 - Voerendaal, Nederland

Vanmorgen lekker lui dus wat later met elkaar ontbijten om daarna eerst alle klusjes te doen en om een uur of half 11 stappen we op de fiets om en route van ongeveer 26 km te fietsen dat lijkt niet veel maar in Limburg is dat wel pittig en dat merkten we later maar onderweg nog even gestopt voor koffie met vlaai en toen weer op de terugweg met de pittige heuvels eenmaal weer op de camping gingen we wat drinken en eten om daarna weer terug te gaan naar de campers. Ge was alleen gaan fietsen en ging richting Aken maar veranderde dat naar het 3 landenpunt.

Nadat we weer bij de campers waren gingen Sas en John hun camper in ruimen en nadat ze klaar waren nog wat drinken en op naar Hoorn, zelf had ik ook de fietsen er al op en in gezet want ook voor ons dat we morgen naar huis gaan.

Nadat we afscheid hadden genomen van elkaar en ze weg waren deden Erna en Elly  nog een spelletje triktrak en ik ging lekker op mijn bedje leggen met mijn MacBook.

rond 18.00 uur kwam Ge ook terug en gingen we met Erna en André naar het restaurantje van de camping waarover heerlijk hebben genoten van het eten daarna weer terug naar de camper en verder lekker niksen tv kijken en natuurlijk nog mijn reis verhaal schrijven.

Iedereen bedankt voor het lezen en voor de reacties en tot ziens in Hoorn.

Groeten Elly en Jan

1. Daan:
    22 april 2019
    Lekker genoten 😊
  2. Marja:
    22 april 2019
    Ahhhh das best snel gegaan hè!!!
    Maar morgen kunnen we jullie pareltje in het echt bewonderen.
    Fijne nacht en tot morgen 🥰👍💤💤💤💤💤💤💤💤💤
  3. Tania Mereboer:
    23 april 2019
    Wat een mooie dagen hebben jullie gehad.
    Wij ook en komen voorlopig niet terug, staan nu in Kleve.
    Genieten weer, net als jullie. 😍😍😘😘😘🍀🍀🍀