dag 2 vrijdag 7 juni

7 juni 2019 - Wapse, Nederland

Vanochtend had Elly nog pittig last van haar rug dus alles lekker rustig aan eerst douchen in onze prive douche terwijl ik de eitjes ga koken voor het ontbijt en toen ze terug kwam ging ik douchen om daarna samen met de fam. Stroosnijder te ontbijten en dat kon lekker buiten. Na het ontbijt heerlijk relaxen en om 10.30 uur op de fiets naar Diever voor de boodschappen en om te lunchen daarna weer naar de camping om heerlijk te genieten van de zon wel met een beetje wind maar goed te doen.

Later ging ik nog op de fiets om een stuk te fietsen door het Drents-Friese woud een rondje van ongeveer 20 km dus goed te doen wel betrok de lucht een beetje maar dat mocht de pret niet drukken helaas was ik mijn telefoon vergeten dus geen foto's jammer maar volgende keer beter.

Om 17.30 uur gaan we met het eten beginnen allemaal wat doen en al gauw genieten van de roerbakgroente met krieltje en kip en het smaakte allemaal lekker, de meiden gingen de afwas doen ik met Takkie lopen en bij terugkomst een begin maken om alles een beetje veilig te stellen want de weersvoorspellingen zijn niet mals voor hier code oranje en al de 2e keer deze week.

Om 19.00 uur een spelletje mensergjeniet pesten met Gerrit en daarna wil Elly naar bed want ze heeft toch weer last van haar rug als we buiten zijn begint het te waaien en zie ik de aanhanger van Gerrit recht op hun camper afgaan ik kon hem gelukkig tegenhouden we hebben de oprijplaat naar beneden geaan zodat die geen wind meer kan vangen en ook het afdekzeil van de scootmobiel van Nora vast gezet maarhet lijkt erop dat we het ergste al hebben gehad ( hopelijk) want het is nu weer rustig (21.10) dus duimen maar.

Groetjes van ons en hopelijk tot morgen.

1. Tania Mereboer:
    7 juni 2019
    O, jee wat een geluk Jan dat jij snel bent, best afgekomen met de aanhangwagen.
    Hier op Kleve zijn we al 2x verrast door enorme wind flink heen en weer geschut maar best af gekomen.
    Hoop Elly dat het morgen beter gaat.
    Trusten voor straks🍀🍀🍀
  2. Elly wilmans:
    7 juni 2019
    Het weer valt allemaal reuze mee.Elly sterkte met je rug en geniet ervan groetjes 🤫😍😙
  3. Elly:
    8 juni 2019
    Gaat alweer beter maar het is nu half 7 in de ochtend en ligt naast me jantje fijne dag
  4. Nora:
    8 juni 2019
    Ja ik wist niet dat ik ook nog snel kon lopen haha maar nu stormt het weer ach word wel een doe dagje vandaag
  5. Piet en Elly:
    8 juni 2019
    Dag Jan, hier even dereactieop je vraag over Celon. Plaats bestaat nog. Even googlen en dan vind je hem bij WOMO de Duitse cp ook. Succes en fijne reis