Nog een mooie dag in Cuijk

29 augustus 2017 - Vianen, Nederland

Vanmorgen lekker uitgeslapen na mijn vreselijk drukke verjaardagspartijtje snel Takkie uitlaten en dan heerlijk buiten ontbijten want dat kan vandaag nog en nu wachten op Stellafietsen die komen mijn fiets maken dat is dan het gemak van de onlinewinkels om 11 uur belde hij dat hij er met 20 minuten was en dat was een welkome verrassing want hij zou tussen 12 en 2 komen dus konden we om 12 uur weer gaan fietsen we hadden en mooie tocht van ongeveer 50 km uitgezocht en getest of de accu's van Elly alle 2 vol waten want gisteren ging dat mis en moest ik haar de laatste 3 km op sleeptouw nemen maar ze waten alle 2 vol.

Het was een mooie rit door allerlei landschappen en rond 13.30 even een stop om te lunchen en daarna weer verder om 16.15 uur waren we weer op de camping met 52 km op de teller, nu een lekker glas koud drinken en even zitten.

Om 18.00 uur lekker een hapje eten ik werd van mijn skottel taak ontheven want Elly deed het zelf en het smaakte goed daarna gezamenlijk afwassen en lekker even zitten. Elly ging lekker douchen ze had het een beetje gehad en daarna op bed een boekje lezen, ik zit op de tablet het journaal te kijken en natuurlijk mijn reisverhalen te maken. Nog een paar dagen te gaan en dan zit het erop hopelijk blijven de weergoden ons toch een beetje gunstig gestemd maar dat zien we morgen wel voorlopig nemen ze dit niet meer van ons af we hebben bijna 4 weken prachtig weer gehad.

1. Tania Mereboer:
    29 augustus 2017
    Geweldig wat een vakantie en wat is Stella goed bezig .
    En leuke foto's er weer bij .
    Hier alles schoon en klaar dus morgen starte we de motoren .
    Nieuwe accu's waterpomp nieuwe stekker aan het Electrabel snooker voor buiten heeft Ger gemaakt .
    Trusten voor straks xx