Dag met zwart randje

27 augustus 2017 - Maastricht, Nederland

vannacht om 4 uur ging de telefoon in eerste instantie drukte ik hem weg maar even later ging hij weer maar er werd al snel opgehangen dus toch maar even kijken wie dat was, het was het nummer van Susan een verre nicht uit Frankrijk dus gelijk gefacetimed en we kregen en heel verdrietige Christian aan de telefoon hij was helemaal in de war en vertelde dat Susan overleden was ze was gestorven aan een hartstilstand we waren er stil van en vroegen wanneeer ze begraven werd maar we kwamen er niet uit hij was te verdrietig we hebben niet meer geslapen en om 7.30 uur heb ik met een vertaal programma een sms in het Frans gestuurd en even later kregen we bericht terug dat ze besloten hadden dat ze in besloten kring alleen met hun zoon en schoon en kleindochter zou worden begraven en dat respecteren we natuurlijk anders hadden we terug gereden naar Boulay waar ze wonen.

Gelukkig hadden Joke en Frans niets mee gekregen van wat er die nacht gebeurde en dat we het vertelde schrokken ze ook.

Nu maar verder met de dag na het ontbijt gaan we naar Cadier en Keer want daar was het Rabo volksfeest een braderie en muziek enz. We konden de auto dichtbij kwijt en dat verbaasde ons maar al snel werd het duidelijk het was een kleine rommelmarkt dus we gingen er maar overheen en ja hoor spectaculaire aankopen werden er gedaan en gelukkig hadden ze ook lekker cappuccino , daarna even een brood kopen en weer verder naar Vaals we kwamen door Gulpen we we ongeveer 35 jaar geleden met Danielle en Michelle in een hotelletje hebben gezeten en toen ook naar het 3 landenpunt zijn geweest nou dat kon je niet meer terug alleen de palen herkende ik dus snel even een foto gemaakt en we gingen weer verder naar Mechelen waar we hebben gelunched en toen weer terug naar de camperplaats want ze moesten nog een eindje rijden maar eerst hebben ze nog geholpen om de garage leeg te halen en alles weer op de alkoof te leggen, Frans hielp me nog even met mijn fiets en toen gingen ze weer richting Hoorn. Joke en Frans nog bedankt voor het gezellige weekend het was top.

Nadat ze weg waren gingen we toch weer nadenken overvSusan gelukkig hebben we ze ruim een maand geleden nog gezien en hebben we gezellig met elkaar bij gewoon lekker gegeten lieve Susan rust in vrede.

1. Tania Mereboer:
    27 augustus 2017
    Wat een schrik ,sterkte ,.
    Toch een mooie dag gehad en evengoed genoten .
    Hier alles aan het opruimen .woensdag rijden we naar Leopolsburg in België dan naar Pond a Mousson etc.
    Dus nog 2dagen opruimen en inruimen.
    Trusten voor straks.
  2. Riet Swinkels:
    28 augustus 2017
    Jan van harte gefeliciteerd met je verjaardag een fijne dag samen

Geniet er van soms is het leven kort ,dat weten we .

Nog fijne dagen gr Piet en Riet