De eerste volle dag

5 augustus 2017 - Belfort, Frankrijk

We zijn begonnen met een km stand van 101362 en hebben gisteren 179 km gereden .

Vannacht om 2 uur wakker maar dat was niet zo gek om 20.30 uur sliepen we al maar ben daarna toch weer inslaap gevallen en er werden om 6.45 uur wakker na het wassen Takkie laten lopen en een broodje zodat we rond 7.30 uur op weg waren naar Dudelange onderweg werd het weer snel slechter en regende het flink na nog een stop voor een broodje besloten we Dudelange te laten voor wat het is en door te rijden naar Belfort in Frankrijk zodat we een dag eerder in Sassenage zijn wat dicht bij Grenoble ligt en we daar een dag langer kunnen ronddwalen maar eerst nog even lekker tanken in Luxemburg voor 0,966 cent.

Het is toch wel een flinke rit van 585 km maar om 15.15 uur stonden we op de Camperplaats vlakbij de citadel want Belfort is een prachtige vestingstad met heel veel mooie monumenten. Nadat we eerst wat hebben gedronken ga ik even kijken of het te lopen is voor Elly maar dat is het niet dus snel haar fiets er uit en naar de vesting veel foto's gemaakt maar die zet ik erbij als we weer WiFi hebben want anders ben ik zo door mijn bundel heen.

Net lekker een frisse salade met stokbrood en nu heerlijk niets meer heb de TV aan maar zit lekker buiten te luisteren naar Feyenoord-Vitesse. We moeten ons behelpen want de TomTom heeft kuren en doet het niet goed meer heb gelukkig nog wat plaatsen er in weten te krijgen dus we zien wel wat hij verder doet.

De groetjes van ons uit een goed warm Frankrijk

1. Mary de block-hombroek:
    5 augustus 2017
    Ja tanken in Luxemburg is lekker goedkoop. Goed weer dus, hoop dat het zo blijft. Veel,plezier en geniet er van. Gr.
  2. Tania Mereboer:
    5 augustus 2017
    Klinkt ernaar dat je hard hebt gereden .Wel rustig aan Jantje je wil toch genieten met Elly.
    Hoop dat Tom het blijft doen .
    Wij hebben de oude Tom ook altijd nog mee voor het geval .
    Rust en leef voor je gemak .
    Uitgerust voor je verder gaat .
    Knuf van hier Toy toy
  3. Marja:
    6 augustus 2017
    Super rij voorzichtig en dikke kus