Dag 3

14 augustus 2017 - Fréjus, Frankrijk

vandaag alweer dag 3 de tijd gaat snel vanmorgen gaan we  op de fiets richting St Maxime en onderweg stoppen we in Les Issambres zelf voor de markt het is een heerlijk fietstocht een lekker zeewindje houd het een beetje koel want de temperatuur ligt alweer tegen de 30 gr.

Op de markt was het gezellig druk maar wel te doen na de markt gaan we verder naar St Maxime een mooie badplaats maar ook erg druk en luxe er ging zelfs een lift naar het strand voor rolstoelers en er lagen houtenvlonders waar je dan over kon lopen tot het water aan toe, nog even door het stadje gelopen en wat gedronken op een terrasje en toen weer terg naar ons mobiele huisje.

Na een kopje koffie gingen we toch weer even naar het strandje en hebben we nog even kunnen zwemmen er waren geen kwallen dit keer en het zoute water is ook weer goed voor de plekjes van de muggensteken.

Na het zwemmen even douchen en Elly wilde graag naar haar tv-serie kijken ik zette de skottel klaar en na de serie konden we lekker eten. Later die avond kwamen onze overburen ook Nederlanders koffie drinken en hebben we nog tot 22.00 uur buiten gezeten toen werd het te klam en te koud dus snel Takkie nog even uitlaten en tijd voor hart van Nederland.

1. Alie:
    15 augustus 2017
    Hoi ,Weer een leuk verhaal deze keer Doet me goed te lezen dat jullie het lekker hebben daar,Zwemmen is goed voor de spieren en botten .Ja en koffie drinken dat gaat gewoon door.Hier is het vol op kermis ,tis erg druk elke keer lees ik .Nog veel plezier en geniet er van .Begin jullie lekkere koffie wel een beetje te missen ......