Dag 4 op de camping

15 augustus 2017 - Fréjus, Frankrijk

Vandaag alweer de laatste dag op de camping het is al goed warm als we opstaan, ik zelf heb er weinig van gemerkt maar Elly vertelde dat het een rumoerige nacht was wel werden we wakker vaom 7 uur van een huilend kind wat pal achter ons staat maar dat kan gebeuren nog even blijven liggen en het journaal kijken en toen er maar uit het was ritueel en hop brood halen voor het ontbijt, Elly had Takkie uitgelaten en toen konden we genieten van ons kopje koffie en een ontbijtje.

Later de stoelen achter de camper gezet want het werd toch wel erg warm, rond 10 uur op de fiets voor een flinke fietstocht we rijden binnendoor naar st Maxime waar alles was afgezet en we namen het besluit om ook te wachten wat er komen zou we hebben een mooi plekje bij een boom dus lekker veel schaduw toch maar even gevraagd wat er nu kwam er kwam een defilé ter ere van de bevrijding van de 2 e wereldoorlog.

Het was het wachten waard het was erg indrukwekkend om te zien ook reden er nog op de motor ( dat zag ik aan het kenteken) nederlandersmee ze stopte vlakbij ons en waren aan het praten met elkaar toch wel leuk.

Iedereen was ook in de kleding van de jaren 40 gekleed we waren blij dat we hadden gewacht daarna fietsen we nog verder richting Port Grimaud en onderweg nog even de innerlijke mens verzorgd met een heerlijk broodje en drinken na ongeveer 29 km keerden we om en gingen weer op de terugweg.

Weer terug op de camping eerst wat drinken en toen nog even naar het strand om te zwemmen en dat was heerlijk daarna kwamen de vervelende klusjes de garage moest worden opgeruimd en de fietsen erin en op Elly had het eten gemaakt warme zalm met stokbrood en tomaten salade en het smaakte best daarna het kleed opruimen maar die moest eerst goed schoon worden geveegd want hij zat vol met klevers de luifel ingedraaid  en de schotel op mijn bagage drager gezet zodat we nog wat tv konden kijken maar eerst op de koffie bij de buren en dat werd weer gezellig rond 22.00 uur gingen we naar de camper en ik nog een rondje met Takkie en daarna lekker in bed even naar hart van Nederland kijken .

Morgen trekken we weer verder groetjes allemaal Elly en Jan

1. Tania Mereboer:
    16 augustus 2017
    Weer een dag om niet te vergeten .
    Goeie reis en op naat het volgende avontuur