Dag 2 op camping au paradis des campeurs

13 augustus 2017 - Fréjus, Frankrijk

Vannacht heerlijk geslapen ondanks dat het overdag goed heet was koelde het in de avond lekker af na het ontbijt gaan we naar het strand want we wilde even zwemmen maar dat pakte anders uit er zaten veel kwallen in het water 1 man had er al een stuk of 20 uitgevist met een netje en ik dacht dat het veilig was maar nee hoor waarschijnlijk heb ik er toch 1 geraakt en al snel kwamen de blaasjes en werd het rood en kreeg ik tintelingen in mijn duim een Fransman gaf me het advies om met nat zand over mijn arm te wrijven en daarna af te spoelen met zeewater dus dat maar snel gedaan, bij de camping eerst maar afgespoeld met schoonwasten en de bultjes ingesmeerd met bepanten het viel gelukkig allemaal mee en aan het eind van de middag was het zo goed als weg.

Na de lunch op de fiets richting Fréjus en St Aygulf het was heerlijk om te fietsen in St Aygulf was het heel erg druk het strand was overvol maar dat kon de pret niet drukken nu weer rustig aan terug naar de camping we moesten een stuk over de autoweg maar de automobilisten zijn dat daar gewend en iedereen gaat met een flinke boog om je heen zodat het niet eng is om te fietsen eenmaal terug op de camping lekker zitten en later nog even studio sport kijken.

Het koelde na 20.00 uur flink af dus maar naar binnen en wat tv kijken

1. Tania Mereboer:
    15 augustus 2017
    Leuke creatieve foto's van een bekend talent .
    Jantje kijk uit er kan zo een kwal om het hoekje komen.
    Fijne avond op 15 augustus kwallen