Op naar de kust

12 augustus 2017 - Fréjus, Frankrijk

zaterdag  12 aug

Vanmorgen rijden we om 9.15 uur weg van de Camperplaats voor een rit van 107 km die volgens de routeplanner 2 uur gaat duren en dat klopt ook wel want harder al gemiddeld 50 km rijden we niet door de bergen onderweg ook nog even boodschappen gedaan.

Een km of 15 voor de bestemming was het erg druk en waren er heel veel motors en dat bleek een oorzaak te hebben er was in dat dorp een grote meeting in dar dorp om 11.45 uur waren we bij de camping het was erg druk bij het inchecken maar toen het eenmaal was gebeurd kon ik mee op de golfcar en naar ons plekje toe ik keurde het goed en toen weer terug naar de receptie daar kreeg ik de codes van de toegangspoorten en hup snel naar de camper en naar ons plekje en alles klaargemaakt en nu eerst maar wat eten.

Later nog even op de fiets en toen heerlijk niets meer.

13 augustus 2017
    En heerlijk weertje erbij Elly een ijsje en zo gaat die helemaal goed.trusten voor straks
  2. Tony &piet:
    Ziet er allemaal goed uit. Heerlijk het zonnetje erbij (oke op dat buitje na dan ) lekker hapje en drankje wat wil een mens nog meer.
    Nog veel plezier. XXX de kazen