Weer wat noordelijker naar Langres

21 augustus 2017 - Langres, Frankrijk

rond 9 uur rijden we van de Camperplaats we hebben besloten om toch maar de tolweg te nemen omdat ik toch wel flink last van mijn rug heb dan kan ik camper op cruisecontrol zetten dat ontlast een beetje maar voor we de tolweg opgaan eerst nog even naar de supermarkt die er vlakbij ligt.

Op de tolweg ging alles zijn gangetje ik heb de cruisecontrol niet een keer uit hoeven te zetten de laatste 30 km ging binnendoor maar ook dat ging wel goed. Langres is een mooie vestingstad met een mooie bastion wat allemaal nog goed bewaard is gebleven. De camping was snel gevonden en lag vlakbij de binnenstad hoefde de fietsen er niet af wat ook niet zou gaan denk ik we hadden een mooi plekje met een prachtig uitzicht nu eerst maar even een broodje en dan de stad in.

In de stad namen we een lekker kopje koffie met natuurlijk wat lekkers erbij en nadat we weer wat uitgerust waren gingen we nog een stukje verder tot de kathedraal en toen weer terug naar de camping waar we lekker van het uitzicht hebben genoten en wat hebben gelezen.

De buikjes protesteerde want het was alweer etenstijd dus ging Elly de maaltijd bereiden varkenshaas met gebakken aardappelen en sla en het smaakte weer goed

Daarna lekker douchen en toen we klaar waren stond Elly met een Nederlandse vrouw te praten en die vertelde dat ze hier al heel lang kwam zelfs toen het nog een kloostertuin was en er nog nonnen rond liepen maar nu is het een mooie stadscamping met een prachtig douchegebouw.

Eenmaal weer bij de camper nog even een koppie en natuurlijk een spelletje tril trak want ik wilde natuurlijk wel een revanche en gelukkig kwam dat heb 2 keer gewonnen toen nog een rondje om met Takkie en hup lekker in bed nog mijn verhaal maken en dan wat lezen.

Hopelijk is het in Hoorn een mooie lappendag geweest en heeft iedereen zich geamuseerd.

1. Tania Mereboer:
    21 augustus 2017
    Wat staan jullie mooi .evies je rug inspuiten met de spuitbus reflex jantje dan is het zo weer over.beterschap.
    Geniet maar lekker .trusten voor straks