vandaag trekken we verder naar Clearwater

5 augustus 2018 - Clearwater, Canada

Vanochtend eerst genoten van het gratis ontbijt en daarna de koffers in de auto en uitgecheckt benzine getankt en hop daar gaan we we waren nog maar net op weg toen Joke en Elly een kudde Elks zagen maar we konden niet stoppen maar even verder was het weer raak maar nu een eenzame Elk maar hij stond als een volleerd fotomodel te poseren dus de foto's maar gemaakt de tijd vloog voorbij en het ene landschap was nog mooier als het andere zelfs de tijd was anders want we gingen weer een uur terug in de tijd onderweg nog gestopt bij het vieuwpoint van Mount Robson  waar we nog wat mooie foto's maakten en nu weer wat verder gereden toen we stopten voor een bakje koffie we waren net op tijd want door personeels gebrek gingen ze om 11.00 uur dicht en in een heerlijk zonnetje genoten we van onze koffie en even voor 11.00 uur reden we weer verder we moesten nog een uurtje rijden dus we waren wel wat vroeg toen we aankwamen maar dat was geen probleem de kamer van Joke en Frans was al klaar en de onze met een half uurtje dus hebben we de koffers eerst bij Joke en Frans gezet en zijn we gaan lunchen om na de lunch naar de kamers te gaan en alles weer even te installeren.

Nadat we alles klaar hadden gingen we met de auto naar Dutch Lake waar we ons natuurlijk gelijk thuis voelden hoe kan dat anders met zo'n naam er was een mooi recreatie gebied gemaakt het meer word zo genoemd omdat er veel schildpadden in zwemmen die oranje tekeningen aan de onderkant hebben dat is dus de link met Nederland.

Voor ons was er niet veel te doen dus we gaan gewoon wat rondrijden en na een tijdje kwamen we terug bij ons hotel maar voor we daar naar toe gaan eerst een ijsje bij Clearwater stop waar een voormalige nachbauer Marcus al 25 jaar de scepter zwaait en we moeten zeggen zijn ijs was heerlijk. Na nog een paar potjes te hebben gekaart voor onze volgende reis gaan we even een opfrisbeurt nemen voor we straks gaan dineren en na even te hebben gegoogeld hadden we er een paar gevonden bij 1 stonden er wel 30 mensen buiten te wachten dus hop weer verder en uiteindelijk viel de keus op de Old Caboose Restaurant & pub en het smaakte weer allemaal erg goed.

Weer terug bij het hotel besloten we nog even bij ons op het terrasje van de kamer wat te drinken maar al gauw gingen we naar binnen want de muskieten waren zich zelf goed aan het voeden en ik zelf zit al goed onder de bonken onder mijn linker kaak heb ik een hele dikke bult zitten en mijn rug en benen zijn ook niet vrij van de beten maar ook de anderen worden flink gestoken dus goed inspuiten met deet.

De helft van de vakantie zit er al weer op wat gaat het snel als je het naar je zin heb.

Elly , Joke , Frans & Jan

1. Tania Mereboer:
    6 augustus 2018
    Mijn hemel wat een grote beesten zijn dat.
    Het verhaal weer voorgelezen, alle ochtenden even tijd voor jullie belevenissen.
    De tijd gaat echt snel.
    De bonken insmeren met tandpasta.
    Slaap lekker uit en geniet vandaag maar weer fijn.
    Mooie foto's.
  2. Bert papo:
    6 augustus 2018
    het ziet er prachtig uit daar.zonde dat jllie zo gebetenen zijn.maar geniet voor de rest er lekker van.
  3. Jozefien:
    6 augustus 2018
    Prachtig mooi weer wat een mooi land is het toch geniet ervan samen 👍🏻💋
  4. Dien:
    6 augustus 2018
    Wat kan ik toch genieten van jou mooie reisverslagen. ....
  5. Marja:
    6 augustus 2018
    Wat een prachtige foto’s zeg .. en het zonnetje is ook lekker. En een gratis ontbijtje is helemaal top 👍 tot morgen en slaap lekker ondanks de muggen 👍💋💋💋
  6. Elly wilmans:
    6 augustus 2018
    Wat is het toch mooi daar .de foto's zijn ook prachtig lekker genieten samen 🌝 groetjes aan allemaal 🍨🌞
  7. Sylvia:
    6 augustus 2018
    Wat een leuk verhaal weer... lijkt me daar erg mooi😊
  8. Jansens:
    6 augustus 2018
    ziet er tot nu toe top uit geniet er maar lekker van xxx 👍🏻
  9. Ria.nannings:
    6 augustus 2018
    wat leuk daar ben ik ook geweest
  10. Mary de block-hombroek:
    Mooie foto's weer. Het is daar schitterend. 👍👍