dag 2 in Victoria

16 augustus 2018 - Victoria, Canada

Vanochtend eerst ontbijten en het ws erg druk in het restaurant we moesten 10 min wachten voor een tafel maar ja het ontbijt is gratis dus je moet er wat voor over hebben en het was erg goed voor een gratis ontbijt, daarna naar de receptie voor de kamer van Joke en Frans de receptioniste die ons nu hielp wist eerst niet wat wij bedoelde maar dat kwam allemaal goed en Frans en Joke konden in dezelfde kamer blijven en als het goed is word het betaalde bedrag weer teruggestort op mijn rekening dus dat hopen we dan maar.

We hadden besloten om met de auto naar het centrum te rijden om daar de Hop on Hop off bus te nemen het was er flink druk maar we konden gelijk mee maar konden nog niet boven zitten dus geduldig wachten en kijken naar alle pracht wat er in Victoria te zien is bij de 2e stop stapte er flink wat mensen uit die van boven kwamen dus konden we lekker ( dachten we) in de buiten lucht zitten maar het was toch wel erg fris dus snel de jas aan maar we konden alles goed zien en de chauffeur vertelde ook nog erg leuk over Victoria de hele rit duurde ruim 1 1/2 uur die we geduldig uit zaten en eenmaal weer bij het startpunt stapten we weer uit en liepen naar China Town nu is dat niet zo groot ongeveer 2 blokken maar toch wel leuk om te zien maar voor we dat doen is het tijd voor Starbucks want het is koffie tijd en daarna gestopt bij het McPherson Playhouse dat is een theater en aan de achterkant is een groot plein met een overdekt toneel waar een bandje aan het spelen was en die deden dat nog leuk ook en daarna dus een rondje China Town waar we nog een wiebel mounty kochten voor in de camper en nog even wat eten.

Nu nog een stukje gelopen en door een groot winkelcentrum waar ook een winkel van Hudson Bay zat daar heeft Joke nog een mooi truitje gekocht en wat ook leuk was de dame achter de kassa vroeg wat voor taal we spraken en toen we dat vertelde zei ze dat haar moeder uit Friesland kwam toch wel weer leuk. Nadat we uit het winkelcentrum kwamen liepen we een straatje in waar allemaal kraampjes stonden aan de ene kant en de andere kant waren allemaal eethuisjes bijna beneden aan dronken we nog wat en toen op naar de auto het was al 15.45 uur we waren al een flinke tijd op pad dus op naar het hotel voor een schoonheidsslaapje ( nou ja zo lang heb ik nu ook geen vakantie).

Om 19.00 uur gaan we wat eten en daarna nog door een hele grote mall vlakbij ons hotel en om 21.00 uur weer terug en lekker even mijn reisblog bijwerken en straks lekker tukken.

Iedereen in Hoorn nog een fijne kermis.

1. Elly:
    17 augustus 2018
    Weer een leuke dag maar eerlijk is eerlijk ook weer lekker om naar huis te gaan de hollandse aardappel👍👍👍😘
  2. Ina Soering:
    😍👍 ik geniet ervan
  3. Tania Mereboer:
    17 augustus 2018
    Goeie morgen. Weer een gezellige dag. Even nog wachten Elly en dan weer piepers op tafel met bietjes en gebakken uitjes en een gehaktbal.
    We hebben weer mee genoten in je reisverslag en mooie foto's.
    En zo vliegen de dagen voorbij met alle dagen wat anders in het verschiet.
    Vandaag wensen we jullie weer een mooie dag. 👍😎😎😎😎🐕🐕🐕🎸🎷📻🎶🎵🎼🎹😘😘😘😘
  4. Elly wilmans:
    17 augustus 2018
    De kermis draait geweldig het weer is juist goed vanavond vuurwerk dan nog lappen dag en dan hebben we het ook weer gehad. Jullie nog een paar fijne dagen groetjes 💞🙃
  5. Marije Ivo en silvie:
    Nog ff lekker genieten 😍😍 klinkt allemaal weer goed. Tot morgen 😘😘
  6. Tony &piet:
    17 augustus 2018
    Jeetje jongens wat zijn die weken omgevlogen😬ik heb genoten van de verhalen. 😘😘😘😘