de laatste etappe Victoria

15 augustus 2018 - Victoria, Canada

Vanmorgen eerst even ontbijten maar oh jee de kaarten voor de deur was weg alles afgezocht mijn koffer nagezocht nergens te vinden wel raar want gisteravond zijn we er mee binnen gekomen Joke ook nog aan het zoeken an Elly haar koffer maar open en wat denken jullie ja hoor daar lagen ze in het medicijnen tasje dus konden we eindelijk ontbijten daarna de koffers naar beneden en hup daar gaan we op naar Victoria maar eerst nog even benzine tanken.

We gaan een route rijden die ik heb gezien bij een reisverslag van iemand anders en onze eerste stop is Comox waar we lekker even hebben rondgelopen in de haven en daar zagen we ook nog een zeehond rondzwemmen en we rijden via Royston, Union Bay naar Qualicum Beach waar we in een restaurant hebben geluncht en daar voor het eerst een strand hebben gezien met zand daarna rijden we naar Parksville waar we nog een stop in hebben gelast voor een koppie bij Starbucks en toen weer verder via de highway langs Nanaimo, Chemainus, N. Cowichan en Duncan naar Victoria wat een grote stad is waar veel aan de weg word gewerkt en aan gebouwen maar zonder al te veel moeite vonden we ons hotel maar goed ook want Joke was niet erg lekker.

Bij het inchecken waren er wat moeilijkheden onze kamer was voor 3 dagen geboekt en die voor Joke en Frans eerst voor 3 dagenen later is er 1 dag afgezegd ???? terwijl een voucher hadden voor allebei de kamers voor 3 dagen de receptioniste heeft het boekingsbureau nog gebeld maar die wisten het ook niet dus we konden lang praten als we de kamer wilden hebben moesten we hem betalen en dat deden we dan maar en ze konden waarschijnlijk ook niet in die kamer blijven maar dat zien we morgen dan wel weer. Ik heb gelijk Tioga tours gemaild en kijk uit naar hun mail want we zijn niet van plan om 2 x te betalen voor de kamer word dus vervolgd.

We zouden om 19.00 uur gaan eten maar Joke was te beroerd om mee te gaan dus gingen we met ons drietjes eerst op zoek naar een banaan voor Joke want ze moet toch iets eten voor haar medicijnen na een half uurtje hadden we nog niets en Frans ging even verder kijken en wij zouden wachten in het hotel waar we zouden gaan eten maar dat duurde ruim een uur voor hij terug kwam en dat voor 1 banaan waar hij wel 5 hele dollarcent voor moest betalen dus snel naar Joke gebracht en nu konden wij ook gaan eten en daarna via een lekkere korte weg want onze kamer lag bijna tegen het restaurant aan wel met een afgesloten sluisdeur die je kon openen met je deur kaartje.

Nog 3 nachtjes te gaan en we gaan weer op weg naar huis.

1. Elly:
    16 augustus 2018
    Nou de fotos zijn helemaal top gezellig onze klaverjasclub 👍👍👍👍
  2. A3:
    16 augustus 2018
    Wat leuk weer om mee te beleven, tijd gaat snel. Maar wat is er veel moois te bekijken. Nog even genieten xxx
  3. Ina Soering:
    16 augustus 2018
    Weer een leuk verslag met mooie foto's, hopelijk knapt Joke snel op, want dat is toch zonde de laatste dagen.
  4. Elly wilmans:
    16 augustus 2018
    Het is wel vermoeiend zo'n reis want je wil te veel zien .Joke ook weer een beetje opgeknapt veel plezier nog en voorzichtig aan groetjes 💖😘
  5. Tania Mereboer:
    Gelukkig Joke.
    Weer genoten van jullie ondernemingen en zoek geraakte artikelen.
    Eind goed al goed.
    De laatste route, geniet nog maar fijn klaverjasclub.
  6. Riet Swinkels:
    16 augustus 2018
    Nog even volop genieten ,daarna thuis weer beleven en de verhalen aan vullen ,nog veel plezier .
  7. Elly:
    17 augustus 2018
    Was vandaag weer een topper hop on hop of gezellig een hapje en een sapje nu even de beentjes omhoog en zo weer een hapje eten 🚐🚐🐬☕️👨‍👨‍👧‍👧