Vandaag naar Jasper

3 augustus 2018 - Jasper, Canada

Vandaag gaan we naar Jasper via de de Icefields parkway waar we onderweg stoppen bij de GLACIER  SKY WALK waar we over de glazen brug gaan lopen boven een ravijn maar we moeten stoppen bij het icefields center waar we de auto neer moeten zetten ons dan moeten melden en dan gaan we met een bus naar de brug toe we hadden voor 2 uur afgesproken maar we waren er al om 12.30 uur maar spijtig genoeg konden we niet eerder mee het was voor de hele dag volgeboekt dus geduldig wachten.

We waren nogal zomers gekleed en het was hier maar 13 graden dus de koffers eruit en warme kleding gepakt om 13.45 mochten we de bus in en na een korte tocht kwamen we bij de sky walk aan het was een vreemde gewaarwording je keek zo de diepte in en de brug bewoog ook maar het uitzicht was adembenemend nadat we alles hadden gezien gingen we weer naar de uitgang om de bus te nemen die ons terug bracht bij het icefield center daar nog wat gedronken en toen op naar Jasper naar ons hotel de Marmot lodge waar we rond 16.30 uur aan kwamen, we waren net op tijd want vlak na ons stopte er een bus vol die moesten worden ingecheckt wij waren snel klaar dus snel naar de kamers en lekker even rustig alles uit de auto en dan even niets meer nou ja niets meer om 17.45 gingen we bij het zwembad kijken en bij de jacuzzi het zag er goed uit we besloten om nog even bij de receptie te gaan kijken want we willen morgen een excursie te doen de wildlife discovery de receptioniste gaat morgenochtend voor ons boeken want het boekingskantoor was al dicht.

Nu werd het tijd om de inwendige te gaan versterken en we hoefde niet ver want het restaurant lag naast het hotel en het eten smaakte daar prima en na een kopje koffie/cappuccino gingen we naar onze kamers want het was toch weer een vermoeiende dag geweest en nu had ik ook nog tijd om mijn verhaal te schrijven.

Groeten van ons

1. A3:
    4 augustus 2018
    Prachtig, wel eng op die doorschijnende onderplaat. Mooi gezicht en koud.
  2. Luuk:
    4 augustus 2018
    Wat leuk kennissen van mij uit Zwaag waren een maand geleden exact op de zelfde brug. Ook zij hadden een prachtige vakantie in Canada..
  3. Mary de block-hombroek:
    In een woord PRACHTIG Dit is echt genieten
  4. Marja:
    4 augustus 2018
    Dit ziet er geweldig uit. En wat leuk dat het jullie zo genieten. Groetjes 💋😘😘💋😘😘💋😘😘💋
  5. Tania Mereboer:
    4 augustus 2018
    Wat een land en wat genieten jullie.
    🍀🍀🍀