Vandaag naar het Harrison Hot Springs resort

29 juli 2018 - Harrison Hot Springs, Canada

Vanochtend na het ontbijt gaan Frans en ik naar het Pan Pacific Hotel om de auto op te halen we hadden een kortere weg gevonden als gisteren en om 9.15 uur waren we daar we moesten even wachten om geholpen te worden de jongen achter de balie probeerde ons nog een extra verzekering aan te smeren maar daar trapten we niet in want we hadden ons volledig verzekerd via Tioga tours na het invullen van de formulieren konden we naar beneden om de auto te halen het was een grote Dodge en na een inspectie of er schade aan was konden we gaan.

De tomtom had ik ingesteld op het Barclay hotel en hij bracht ons er foutloos naar toe snel de koffers enz in de auto gelegd en op weg naar Harrison hot spring volgens de tomtom 256 km we keken wel een beetje raar maar oke het zal wel want volgens het reisboek was het 153 km, onderweg kregen we nog een wegomlegging maar al snel pikte de tomtom toen we ongeveer 145 km hadden gereden zagen een bord Harrison 15 km dus toch dan maar even stoppen en het adres intikken en ja hoor nog 14 km dan waren we er en dat klopte precies de auto neergezet en inchecken we hadden geluk want het was nog vroeg maar onze kamers waren al schoon dus de meiden gingen naar boven en Frans en ik gingen naar de portier die met een wagen met ons mee liep voor de koffers en een valet sticker kregen zodat we op de invalide plaats mochten blijven staan wel moesten we de sleutel afgeven dan reed hij hem morgen voor de deur als we weg gaan, nu naar de kamers maar Elly was er niet want onze keycard deed het niet maar de portier maakte de deur open dus alles kon naar binnen en daar kwam Elly ook aan met de nieuwe cards die deden het wel nu een rondje langs het zwembad en langs de receptie want wij hadden geen badjassen voor straks en daarna wat eten maar dat werd een desillusie want na 1.15 minuten hadden we nog niet en na 3 x vragen hebben we de drankjes betaald en gezegd dat ze het eten konden houden en zijn we ergens anders gaan eten Elly had een echte Duitse goulash soep en joke een broccoli soep en Frans en ik een lekkere burger en nu hadden we met 15 minuten alles op tafel.

Nadat onze buikjes gevuld waren gingen we onze zwemkleding aantrekken met de prachtige badjassen van het hotel om naar het zwembad te gaan er waren er verschillende waaronder ook een warmwaterbron we hebben ze allemaal gehad daarna naar onze mooie maar erg warme kamer er was geen airco wel raar voor zo'n luxe hotel.

Om 19.30 lopen we weer naar het Duitse restaurant waar we een tafel gereserveerd hebben het eten smaakte weer prima en na afloop hebben bij een ijssalon nog een heerlijk ijsje gehaald het was buiten nog steeds erg warm dus ook op de kamer hopelijk slapen we vannacht een beeje.

1. Hennie Vleugel:
    30 juli 2018
    Mooi geschreven allemaal jan.
    Heerlijk genieten al dat mooim
  2. Lia hummen:
    30 juli 2018
    Mooi verhaal .jullie genieten met volle teugen
  3. Tania Mereboer:
    30 juli 2018
    Goeie morgen, wat zullen jullie afvallen.
    Soep ipv. Brood, super gezond.
    Ruimte genoeg in de auto!!! 🤣🤣
    En hopenlijk heerlijk geslapen, hier was het ook warm vannacht.
    Toedeloetjes tot morgen.
  4. Sylvia:
    30 juli 2018
    Leuk is dat zo een verhaal... zo genietend en met veel passie geschreven ...heerlijk ...genieten jullie maar lekker 😀😀
  5. Marja:
    30 juli 2018
    Heerlijk een auto met een navigatie , en een zwembad om te relaxen als jullie thuiskomen .... top geregeld allemaal ...👍👍💋
  6. Elly:
    31 juli 2018