vandaag naar Banff

1 augustus 2018 - Banff, Canada

Vandaag gaan we naar Banff onderweg gestopt bij een restaurant want Elly was niet erg lekker dus die moest naar het toilet daarna toen we weer onderweg waren moest ze flink over haar nek gelukkig hadden we plastiek zakken mee, opeens zag ik een bord lake louise dus ik zei tegen Frans die vandaag rijd daar moeten we heen ik had al gehoord dat het er erg druk kon zijn en inderdaad bij de parkeerplaats stond vol maar de invalide kaart doet wonderen en wij mochten doorrijden.

Op de parkeerplaats hadden we al snel een plek en Elly besloot om niet mee te gaan ze was nog te beroerd wij spraken af dat Frans en Joke eerst heen gingen en dan kwam Joke terug en ging ik en zo gezegd zo gedaan het was echt de moeite waard het is een prachtig gezicht daarna weer terug naar de auto we waren een beetje in de war want we zaten weer in een andere tijdzone het was daar een uur later dus de horloges weer gelijk gezet, onderweg zagen we nog een helikopter die met zo'n grote waterzak want in de buurt was een bosbrand maar geen gevaar voor ons alleen een erge rooklucht,  tegen 15.00 uur waren we bij het hotel maar we konden nog niet de kamer in want die waren nog niet klaar de incheck tijd was hier 16.00 uur dus wachten geblazen Frans had e auto in de parkeergarage onder het hotel gezet en we hebben gelijk de bagage er uit gehaald en Elly in de lobby op een bank gelegd met een grote handdoek over haar heen want het was er flink koud door de airco klokslag 16.00 uur kregen we de sleutels dus snel naar de kamer dan kon Elly naar bed.

De kamer was mooi en groot alleen het uitzicht minder maar goed daar komen we niet voor terwijl Elly lekker lag te slapen heb ik mijn reisverhaal van gisteren gemaakt en de was gedaan en om 18.30 uur gingen Joke, Frans en ik het stadje in buiten hing een doordringende rooklucht en in de verte zag je de rook hangen  maar geen vuur gelukkig snel hadden we een restaurant uitgezocht en hebben we lekker een hapje gegeten daarna nog een rondje gelopen en bij een supermarkt wat kersen en een pakje koffiemelk gekocht want op onze kamers hadden we een nespresso machine staan.

Het is is hier nu 22.30 uur en Elly ligt lekker te slapen en ik ga nu ook mijn oogjs dicht doen.

Groeten van de 4 reizigers voor iedereen

1. Tony &piet:
    2 augustus 2018
    Vervelend Elly. Hoop dat je nu weer opgeknapt ben.
    Het zijn weer mooie verhalen en foto’s.
    😘
  2. Marja:
    2 augustus 2018
    Jeetje wat naar voor el. Maar misschien is het morgen weer helemaal top. Wat een prachtig meer is dat wauwwwww 👍👍 ik werd weer heerlijk wakker met een prachtig verhaal van jullie ... veel plezier ene had nu 3x je reislogger binnen jan. Dus dat reset van Facebook werkt 👍👍👍😘
  3. Mary de block-hombroek:
    Hoop dat het gauw beter gaat. Nog veelmplezier. 👍👍👍
  4. Tania Mereboer:
    Elly, beterschap.
    Hoop dat je vandaag weer een klein beetje bent opgeknapt.
    Jullie hebben weer mooie dingen gezien.
    Groetjes uit een zonnig land, 👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙