Vandaag een lange reis

31 juli 2019 - Ströhen, Duitsland

Vandaag gaan we weer verder en dit word afzien een van de langste etappes van onze vakantie wel 15 km om 9.30 hebben we alles geleegd en de watertank gevuld en beginnen aan onze reuze trip naar Ströhen naar de Ströher Lokschuppen ook weer zo'n stationnetje uit het verleden alleen niet zo mooi als in Diepenau na 20 minuten zijn we op plaats van bestemming het gras ziet er wat troosteloos uit maar ja wat wil je met die hittenmaar voor de rest is alles prima toiletten een douche en er is zelf een soort kantine van de schiet vereniging die dit ook exploiteerd om 11 uur kan ik mij inschrijven want dan is er iemand aanwezig en ik moet welgeteld 8,50 betalen.

Elly heeft een off day vandaag het wil niet erg dus die ligt op bed de wifi werkt hier prima en we kunnen ook nog tv kijken als we willen zo sterk is de wifi. Om 12.30 ga ik brood halen aan de overkant daar zit een winkeltje ze had niet veel meer maar ik kon wel een half wit krijgen en die wilde ik graag gesneden ze haalde het brood door de midden en lag hem op een keuken snijmachine en ik moet zeggen het waren knappe plakjes brood, Elly kwam even van bed en ik maakte voor ons een uitsmijter wat toch ook weer lekker smaakte daarna ging Elly er weer in en begon het buiten wat te waaien en moesten de boven luiken dicht maar het bleef droog.

Ik besloot om toch nog even een stukje te fietsen en na 10 km was ik weer terug het is toch gezelliger met z'n tweeën om 3 uur kwam Elly van bed en ging het gelukkig wat beter en hebben we nog wat spelletjes gekaart en verder lekker gewoon niks. Het avond eten doen we makkelijk een kopje goulashsoep en een broodje.

Nu gaan we lekker douchen en dan op de laptop even TV kijken.

Groetjes van ons en tot morgen

1. Elly wilmans:
    31 juli 2019
    Gezellig weer een andere stek .Rustig aan en geniet maar lekker 🏜😘
  2. Hennie Vleugel:
    31 juli 2019
    Hoop dat het weer snel wat beter gaat met elly💋
  3. Riet Swinkels:
    31 juli 2019
    Elly denk om je zelf maar je hebt gelukkig JAN !!!!
  4. Elly:
    31 juli 2019
    Ik ben er weer gaat beter lekker even gedoucht en zo weer de koffer in groetjes
  5. Gerda:
    31 juli 2019
    Leuk om nu jullie te volgen. Gelukkig is el ook weer paraat
  6. Tania Mereboer:
    31 juli 2019
    Mooi stekkie zo te lezen en de beentjes omhoog.
    Groetjes.
  7. Loes Ursem:
    31 juli 2019
    Gelukkig dat Elly weer wat opgeknapt is. Hopelijk genieten jullie nog wat op dit plekje.
  8. Marja:
    7 augustus 2019
    Rustig aan el. Lekker rusten als het nodig is.
    Dikke kus voor jullie 💋