Laatste dag in Lollum

14 augustus 2019 - Lollum, Nederland

Vandaag is het alweer onze laatste dag in Lollum en we fietsen vanochtend naar Harlingen omdat er voor vanmiddag slecht weer word doorgegeven we hadden een leuke dag in Harlingen en mochten de fietsen opladen in het vvv kantoor en na de lunch gingen we via een andere route terug en we kwamen nog droog over en wilde nog even buiten zitten maar dat was voor 2 minuten toen begon het te regenen dus snel naar binnen.

Na een uurtje werd het weer droog en gingen we met Takkie een rondje over het landgoed maken Elly in de fiets en ik hielp een handje met duwen want fietsen in het natte gras viel niet mee maar met mijn hulp kon ze toch zien hoe mooi het is.

Bij terug komst in de camper een spelletje kaart en daarna lekker gebakken opperdoeser rondjes en kip met witte bonen in tomatensaus heerlijk.

Elly ging afwassen en ik zette de spullen in de camper want morgen weer een stukje richting huis de rest van de avond een koppie en wat tv kijken want het regent weer.

Groetjes vanuit Lollum

1. Elly:
    15 augustus 2019
    En nu regen het gestaag dus lig nog lekker
  2. Loes Ursem:
    15 augustus 2019
    Hier ook regen. Het ene moment meer dan het andere. Jullie vermaken je vast evengoed wel.
  3. Tania Mereboer:
    Hier ook regen 15 Aug.
    Heb droog gewandeld vanmorgen.
    Mooie rit, Middenmeer
  4. Marja:
    18 augustus 2019
    Ondanks het weer af en toe een bui. Is het pittig druk op de kermis. 😘😘