Dag 2 in Diepenau

30 juli 2019 - Diepenau, Duitsland

Vanochtend broodjes gehaald bij de bakker en terwijl Elly ze belegde liet ik Takkie uit en daarna sprongen we op de fiets we gingen naar een natuurgebied de Grote Moor daar was ergens een kolonie kraanvogels en die wilde we wel zien het was ongeveer 14 km dus dat moest lukken.

Over wegen en paden en we hadden er al 20 km op zitten toen we rechts af moesten we stopten even om wat te drinken en wat zag Elly ja hoor 2 kraanvogels dus snel een foto gemaakt en weer verder om de kolonie te vinden nog eens 3 km verder besloten we om naar Uchte te fietsen want de fiets van El raakte leeg nog 2 lichtjes betekende ongeveer 7 km en Uchte was 5 km en bij een bakkerij vroegen we of we de accu mochten laden en dat was geen probleem en onder het genot van een koffie en cappuccino en allebei een lekker broodje hebben we ongeveer een uurtje daar doorgebracht dus genoeg stroom om de 18 km terug te fietsen.

Weer terug bij de CP zagen we dat iemand zijn camper vlak naast de onze had gezet terwijl er plek genoeg was maar dan hoefde ik mijn luifel niet uit te draaien ze waren met een auto en een camper een vreemd stel hij snauwde de vrouw af en ging te keer dit duurde even en toen gingen ze met de auto weg en toen was er rust.

We hebben nog wat gekaart lekker gegeten dat moest wel binnen want op het naast gelegen land werd de oogst met een machine binnen gehaald het was alles stof maar wat moet moet.

Elly ging even douchen in de camper want dat was niet op de CP ik ruimde buiten alles op want morgen gaan we weer verder en nu nog even mijn blog bijwerken en genieten van de nachtrust.