Op naar Diepenau

29 juli 2019 - Diepenau, Duitsland

Vanochtend lekker rustig aan eerst maar koffie met broodje Takkie uit laten dan het stroom eraf en le levelers onder de wielen vandaan en op naar de loosput waar we de boel nog even gingen legen.

Op de Tom zag ik dat het ritje van 55 km ruim een uur zou duren de laatste 14 km wist ik waarom omhoog en een en al bocht maar de motor had er maling aan en tufde lekker door om even over 11 uur kwamen we op de camperplaats bij een oud stationnetje en die was helemaal leeg dus het nadat ik water wou tanken wat niet ging want de wateraansluiting van de kraan had ik in Bergkamen op de kraan laten zitten we hadden nog een halve tank water dus de camper op het mooiste plekje neergezet en eerst maar even naar de supermarkt die vlakbij is voor wat boodschappen en kijken of ze daar de aansluiting hebben maar wel de boodschappen maar geen aansluiting wel een tip naar een tuincentrum maar dat was wel een km of wat verder bij een garagehouder kreeg ik het advies om naar de firma Bekemeier te gaan dat was dichtbij.

Nadat we nog een broodje bij de bakker hadden genuttigd brachten we de boodschappen naar de camper en kon Takkie er uit want die moest op de camper passen Elly ruimde de boodschappen  op en ik zorgde voor de fietsen en op naar de firma en ja hoor hij had nog 2 stuks in de goede maat dus nam ze alle 2 maar mee ( heb er thuis nog wel 3 denk ik) want beter mee dan om verlegen.

Na de aankoop gingen we nog een stuk fietsen op een gegeven moment gingen we een bos in daar zag ik nog een hert tussen de bomen lopen een paar km verder zag ik allemaal witte borden met de tekst verboden militair terrein betreden op eigen risico dus omdraaien maar en weer terug gelijk maar richting de CP lekker aan de koffie met gebak wat we nog hadden gehaald.

Als avondeten maakte Elly zalm in bladerdeeg met kartoffelsalade de bladerdeeg was jammer genoeg niet helemaal gaar we moeten nog aan de oven wennen broodjes gaan prima 😂😂 ondertussen deden de muggen zich te goed aan mij ik ben 1 bult al bult ik zat met een handdoek om mijn benen en mepte er op los maar die krengen zijn super snel dus maar naar binnen.

Via de WiFi konden we toch nog wat tv kijken op dit moment staat we zijn er bijna aan. Op 7 augustus zijn we bij Hazenberg in de buurt dus om 12 uur een afspraak daar voor de schotel en de luifel hopelijk kan de monteur daar wat aan doen.

groetjes van ons en tot morgen

1. Elly:
    29 juli 2019
    Gezellig hoor
  2. Hennie Vleugel:
    Elly en Jan, lekker genieten van jullie vakantie. Leuke verhalen Jan
  3. Elly wilmans:
    30 juli 2019
    Fijne dagen lekker genieten met elkaar 🚿🛀☕🍧🍧
  4. Tania Mereboer:
    30 juli 2019
    Wat is er met de schotel en de luifel.
    Mooie dag vandaag