Nieuwe interieur accu en op naar Delecke am Möhnsee

25 juli 2019 - Möhnesee, Duitsland

Vannacht vanzelfsprekend niet zo goed geslapen die rot accu spookt toch door je hoofd en dan nog die warmte maar toch tot 6 uur geslapen en toen was de temperatuur lekker 20 gr maar om 8 uur al 26 dat belooft wat maar eerst naar de camperdealer kleine domper ze hebben daar ambtenaren tijden de werkplaats begint pas om 10 uur dus nog even wachten en ja hoor om 10 uur kon ik mijn verhaal doen er ging iemand mee naar de camper en die schrok we moesten direct uit de buurt gaan en dat terwijl we er vannacht nog in hebben geslapen.

De monteurs waren nu even bezig en zo gauw er een  gaatje was werd er een nieuwe accu in geplaatst en om 12 uur € 415,00 lichter en een nieuwe accu reden we richting Delecke am Möhnsee er was veel onderhoud aan de weg zo als bijna overal en over 50 km deden we bijna een uur en voor ons reed de man die ons deze plek had aangeraden.

Eerst stonden we op het bovenste terras want beneden was geen plek meer dus alles neergezet en lekker naar beneden om te zwemmen met Takkie daar zagen we ook het Duitse stel weer en toen we uit het water gingen hielp hij ons toen we weer naar boven liepen zagen we op het 3e terras een mooie plek Elly bleef staan en ik ging naar de camper alles inpakken en naar beneden een flink stuk moest achteruit dus gelijk mijn vuurdoop gehad ik wilde hem neerzetten toen de Duitse man er aankwam er was beneden plek veel beter voor Elly en vlak bij het water hij stapte bij mij in en ik moest op een kleine plek keren maar hij hielp mij goed en we hadden een prachtplek.

voor de rest van de dag weinig gedaan paar keer nog gezwommen zonder Takkie maar want die vond het niet leuk verder zo veel als mogelijk in de luwte na het eten lekker even douchen en nu zitten we heerlijk voor de camper met een goed werkende accu te genieten van het uitzicht.

Elly, Jan & Takkie p.s Takkie kijkt tegen de bosjes aan dus hoort veel maar ziet niets

1. Elly:
    25 juli 2019
    Heerlijke plek alleen geen tv dus buiten zitten
    Het leukste van alles even tekenen en spelletje
    Genieten
  2. Gerda:
    Heel veel plezier daar
  3. Tania Mereboer:
    Ook heerlijk
  4. Tony &piet:
    25 juli 2019
    Fijn dat het in orde is gekomen met de accu, is toch wel een dingetje😬.
    Fijne vakantie verder 😘😘
  5. Elly wilmans:
    25 juli 2019
    Ook weer alles in orde en nu eindelijk rust groetjes 🛀🥳🥂🍺
  6. Marja:
    25 juli 2019
    Ben blij dat alles weer goed is met jullie toet toet 😘😘
  7. Loes Ursem:
    25 juli 2019
    Gelukkig dat het accuprobleem weer verholpen is. Je kunt nu toch niet zonder. Leuk dat jullie aan de Möhnesee staan, daar ben ik destijds met mijn ouders geweest. We stonden toen dichtbij de stuwdam.
  8. Ril en Winnifred:
    26 juli 2019
    Hey buurtjes nog niet gesmolten????
    Gelukkig is alles goed afgelopen met de accu pffff. Het ziet er gezellig uit waar jullie nu zijn. Het is hier stil op de buurt . Gister nog wel even 2 scooters op elkaar bij de hoek. Kon natuurlijk niet uitblijven dus ff reuring gehad. Fijne vakantie verder lieverds hopelijk is het n beetje uit te houden voor jullie. Het is in huis al snikheet laat staan in de campert denk ik🤔dikke knuf van ons 💋😘
  9. Rik en Winnifred:
    26 juli 2019