Dag 2 am Mölhsee

26 juli 2019 - Möhnesee, Duitsland

Vannacht goed geslapen rond 8 uur wakker lekker koppie gezet voor ons en daarna heerlijk buiten ontbijten de temperatuur was behaaglijk het leek wel koeler dan gisteren en later op de dag klopte dat wel de meter wees 33 Gr en gisteren nog 39.

om 10 uur stapten we op de fiets en fietsen eerst richting het dorpje en daarna naar de camping die vlakbij was maar dat was toch niet wat we zochten dus nog een eindje verder de brug over en weer rechtsaf want ik wilde graag naar de stuwdam ( later bleek die vlakbij de camperplaats te zijn) onderweg zei Elly we moeten terug ik heb mijn medicijnen vergeten ik ga wel naar de camper zei ik dan kunnen we zo weer verder we stopten bij een camping en ik zei ga daar maar koffie drinken ben zo terug het was maar 6 km in totaal dus binnen 20 minuten was ik er weer en toen zat ze in de schaduw in het gras want de hond mocht niet op de camping jammer want ik wilde net kijken of het wat was voor de volgende 2 dagen dus weer verder door het bos met allemaal kiezels en hobbels maar uiteindelijk kwamen we weer op een normale fietspad terecht en fietsen zo weer richting de brug waar we over moesten en stopte daar bij een ijssalon om te lunchen (😂😂😂) daarna naar de dam en die zag er werkelijk heel mooi uit het was net een onderdeel van een kasteel.

We nemen eigenlijk nooit souvenirs mee maar we hebben voor iemand iets heel speciaals gekocht en ik vertel lekker niet dat dit voor Loes is.

Daarna lekker bij de camper er staat een heerlijk windje en het is gewoon behaaglijk de rest van de middag gezwommen triktrak gespeeld en veel water gedronken ik heb in de afgelopen 3 dagen meer gedronken dan normaal in 2 weken maar ook weer uitgezweet.

De fietsen staan er weer in en op de luifel is ingedraaid alleen de tafel en stoelen staan er nog voor het ontbijt morgen Elly ligt al ze was toch wel erg moe de pijn valt nu door de medicijnen wel mee gelukkig en ik heb mijn verhaal weer gedaan iedereen een goede nacht en tot morgen.

1. Tania Mereboer:
    26 juli 2019
    Het koelt hier heerlijk af hoop goed te slapen.
    Jullie een goede reis morgen
  2. Loes Ursem:
    26 juli 2019
    :-) :-) Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden. Lieverds zijn jullie. Die stuwdam is in de oorlog flink gebombardeerd. Ik heb hier nog ergens een artikel liggen waar dat in vermeld staat. Wij stonden destijd in Körbecke als ik het me goed herinner.
  3. John:
    26 juli 2019
    Nou het wordt wat koeler dus dan is het ook wat aangenamer nog heel veel plezier natuurlijk gr uit ons altijd hete Hoorn
  4. Anneke:
    27 juli 2019
    Blij voor jullie dat het wat koeler is .. chevie is ook weer terug en ligt ook languit voor de ventilator .. ik dacht gister die legt het lootje . Helemaal stuk dat beestje .. ik zag takki ook met een natte handdoek om haar heen . Het is echt zielig voor die beestjes veel plezier xx
  5. Elly:
    27 juli 2019
    Körbecke zijn we doorheen gefietst dwars door de camping heen maar zal wel heel anders zijn geweest Loes toen.
  6. Marja:
    27 juli 2019
    Heel mooi zeg 👍de foto’s van de dam.
    Nu in hoorn prachtig weer ☀️maar in het zuiden Valkenburg is het nood weer. 💦💦
    Niet te veel van die lekkere ijsjes🍧🍨🍦 eten ander moet je nog zwaardere vering ⚙️🔩🛠onder je camper laten zetten 😂🤣😂🤣😂🤣👍😘😘😘😘