Dag 2 in Benidorm

30 december 2016 - Benidorm, Spanje

Vanochtend was het wat bewolkter en wat killer maar bakker Tanja kwam weer aan de deur met verse broodjes die weer goed smaakte, vandaag wilde Elly en ik naar de oude binnenstad en ook Ge ging daar naar toe we spraken om 12 uur af bij het platform wat tussen het Levante en poniente strand ligt.

Het weer was ondertussen lekker opgeknapt en nadat we Ge haden gevonden gingen we daar lekker lunchen in het zonnetje daarna weer terug naar de camping via de stad Elly fietste gelukkig overal door heen zonder problemen en ik had de fiets aan de hand mee nadat we weer op de boulevard waren kon ik ook weer fietsen en reden we naar de camping.

Elly ging lekker even plat want had wat pijn in haar hoofd en ik zat buiten met de laptop wat muziek voor Tanja en Ger op een stick te zetten Ge was in de stad gebleven want om 17.00 uur hadden we afgesproken bij restaurant Mandarin om te gaan eten het was een 3 gangen menu met drinken en nog een apperatif na voor de geweldige prijs van € 29,75 en let wel dit was voor 5 personen dat is lekker uit eten en het smakkte ook nog goed.

Toen weer terug naar de camping waar we in de kantine naar het darten gingen kijken de partij van van Gerwen ging zonder problemen konden we helemaal zien maar toen begon de satelliet te haperen en was het geen kijken meer en bij een 1-1- stand zijn we maar afgetaaid maar gelukkig had van Barneveld toch gewonnen en hebben we zeker een nederlander in de finale alleen jammer van Gerwen en van Barneveld nu tegen elkaar moeten maar dat zien we 1 januari wel weer,

voor iedereen alvast een heel voorspoedige jaarwisseling en mag 2017 alleen maar veel goeds en voorspoed voor iedereen brengen. ook de groetjes van Elly natuulijk.

1. Alie:
    31 december 2016
    Hoi,Weer leuk geschreven,jullie genieten echt,Doet me goed omdat telezen .........xxx