Dag 1 in Benidorm

29 december 2016 - Benidorm, Spanje

Vanochtend gewekt door een heerlijk zonnetje en door bakker Tanja die verse broodjes kwam brengen en na een bakkie koffie lieten we die ons lekker smaken daarna nog met Takkie gelopen en onderweg kwamen we Tanja tegen en samen gingen we over de zwarte markt zo als zij dat noemde het was zo als je veel ziet in Spanje jammer genoeg een illegale vuilstort maar je kon er goed met de honden lopen want er lag alleen grofvuil geen huishoudelijk vuil.

Later hadden we visite want Marja en Meerten kwamen eraan was erg gezellig we zien ze nieuwjaarsdag weer

Later gingen we met Tanja en Ger naar de boulevard het was 5 minuten met de fiets en ja de vooroordelen werden bevestigd de Benidorm bastaards waren rijkelijk aanwezig het krioelde er van de scootmobiels zelfs dubbele later zagen we dat die dingen er gewoon verhuurd werden. Nog even op een terras gezeten en genoten van een lekkere cappuccino en koffie en weer rustig aan terug. Ge was gaan lopen en die zagen we weer terug op de camping waar we de voorbereidingen gingen maken voor het eten en de schotel eerst uitgeprobeerd maar helaas dat ging niet lukken van een achterbuurman mochten we op zijn schotel inpluggen maar ook dat ging niet dus jammer geen darten vandaag als we in Barcelona zijn maar weer proberen.

Samen lekker genoten van het eten en de laatste zonnestralen want als het zonnetje achter de bergen is koelt het snel af. Later nog via rtl 7 darts radio het darten gevolgd en toen heerlijk slapen.

1. Daan:
    30 december 2016
    Ziet er zonnig uit daar, zou d'r ook wel willen zitten. Hier was het vandaag winter wonderland, alles wit door de vrieskou brrrr...
    Dikke kus