Vandaag richting Spanje

28 december 2016 - Benidorm, Spanje

vanochtend na een kopje koffie en plakje kerstbrood maken we ons op voor het volgende stuk van de reis namelijk Granollers ligt ongeveer 20 km vanaf Barcelona na eerst nog even de tank te hebben gevuld met dure diesel reden we weg het is een rit van 515 km het weer werd onderweg steeds mooier en al snel was het 17 gr met een lekker brandend zonnetje op het raam zodat de kachel wat lager kon gezet worden.

Over de grens stopte we bij een wegrestaurant om wat te eten lekker buiten op het terras het was nu 20 gr heerlijk, het was eigenlijk nog vroeg en nadat we weer op pad waren zei ik tegen Elly waarom rijden we gewoon niet door dus bij de volgende parkeerplaats gestopt en in overleg met Ge besloten we om dan maar door te rijden naar Benidorm op dat moment moesten we dan nog even ruim 600 km rijden maar dan hadden we morgen niets meer te rijden. Na 300 km stopten we bij een grote parkeerplaats en ging Elly wat te eten maken en later nog even mijn tank vullen wat hier in Spanje leuker is dan Frankrijk € 1,18 en de laatste 300 km gingen ook probleemloos alleen bij. Valencia was het wat drukker en om 20.02 stonden we voor de camping de camping zelf was echt vol maar ernaast hadden ze ook nog een stuk land waar het ook bijna vol stond nadat we de campers hadden neergezet en die van Ge nog verplaatst  bij die van ons zijn we nog wat gaan drinken bij Ger & Tanja en daarna lekker slapen

1. Jansens:
    30 december 2016
    Hoi topper hoop dat jullie het lekker hebben
    Groetjes en een kuzz uit Hoorn