Op naar Braschaat, Belgie

10 januari 2017 - Geertruidenberg, Nederland

Vandaag gaan we weer een stukje richting Nederland eerst zouden we naar Wingene in Belgie gaan maar na even goed op de kaart te hebben gekeken zag ik dat dit toch wel een stukje omrijden was dus dan maar net even voorbij Antwerpen stoppen dat werd of weer Brecht of Braschaat das de laatste maar want Brecht zijn we op de heen reis al geweest.

We hadden besloten om toch maar weer de tolweg te nemen dat scheelde ongeveer 2 uur rijden en volgens Viamichelin route was de tol maar  € 6,60 en dat klopte alleen kregen we er nog 1 van € 19,00 die Fransen zijn niet te vetrouwen maar ja als je eenmaal voor de tolpoort staat moet je wel doorrijden dus gaan met die banaan.

Na een stop om wat te lunchen reden we Belgie in, vlak voor Antwerpen een klein beetje getankt want hier was de diesel ook € 1,33 en nu op naar de camperplaats. Daar aangekomen besloten we om nu gelijk maar door te rijden naar Geertruidenberg dat was tenslotte toch maar 65 km want de plek zag er niet echt vrolijk uit misschien in de zomer dat het dan anders is. Op de camperplaats in de jachthaven waren we de enigste en na het aansluiten van de stroom ons aangemeld en kregen we de code van het hek en heb ik gelijk euro's gewisseld voor 50 cent munten voor de wasmachine en droger en hup gelijk de was er in en later in de droger en nog een was er in tussendoor nog gelopen met Takkie vlakbij het hek dat weer dicht ging wilde ik wat sneller lopen maar dat wilde ze niet het tuigje wat we hadden gekocht in Benidorm sneed in haar voorpoten dus dat word morgen een andere halen.

S'avonds nog wat gelopen met Takkie en daarna wat TV gekeken en lekker slapen

1. Tania Mereboer:
    12 januari 2017