Oudjaarsdag 2016

31 december 2016 - Benidorm, Spanje

Vandaag alweer de laatste dag van 2016 vandaag gaan we lekker rustig doorbrengen en vanavond is er een feestavond in de kantine.

Elly en Tanja gingen op de fiets naar de overdekte markt en ik ben in de camper bezig geweest de alkoof opgeruimd wc en douche schoongemaakt en zoals iedere vakantie de garage leeggehaald en weer opnieuw ingeruimd daarna koffie gedronken met Ge en nadat Elly terug was geluncht.

Later ben ik een stuk gaan fietsen naar het Ponientestrand en rustig via het oude centrum weer terug. Om 18.00 uur moesten we in de kantine zijn waar later wat onenigheid was over de aanvangstijd met de Engelsen die kwamen een uur later dan was afgesproken maar goed na het buffet wat erg lekker was kwam de muziek wat ook al weer erg Engels georiënteerd was tot de muziek het Engelse kleine café aan de haven begon te zingen en alle Nederlanders uit volle borst mee zongen.

Later was er nog een bingo en een loterij maar met ons geluk natuurlijk niet in de prijzen rond 23.00 uur wilde Elly naar de camper ( en ik ook wel) waar we heerlijk onder het dekbed doken en al snel in slaap vielen. En nog heel weinig van het vuurwerk hebben mee gekregen.

Wij wensen iedereen een heel gezond , gelukkig en voorspoedig nieuwjaar