vandaag een verhaal voor 2 dagen

23 augustus 2018 - Amersfoort, Nederland

woensdag 23 augustus.

Gisteren geen verslag gemaak dus vandaag voor 2.

Gisteren toch weer slecht geslapen maar goed dat mag de pret niet drukken vanmorgen eersteven Takkie uitlaten dan ontbijten gisterenavond had ik al alles opgeruimd dus na het ontbijt de tanks legen en watertank vullen want vandaag gaan we naar Rekem in België een camperplek langs het kanaal het was ongeveer een uurtje rijden dus in Rekem nog even boodschappen gedaan bij de Aldi en toen hup naar de CP er waren nog een paar plekjes en we zochten de grootste die er was en zette alles neer.

Marije, Ivo & Silvie waren op weg naar ons toe want die vliegen donderdag van Maastricht/Aachen airport naar Burgas aan de Zwarte zee in Bulgarije, rond half 2 waren ze bij ons ik had nog een uurtje geslapen want mijn oogleden waren toch wat zwaar geworden, na een kopje koffie even het dorpje in ( oh jee geen foto's gemaakt) het kasteel was gesloten jammer genoeg maar wel een mooie kerk wat nu gebruikt werd als trouwlocatie bezocht en daarna wat gedronken op een van de vele terrasjes en toen weer terug naar de camper.

Het werd etenstijd dus de skottle en de voorbereiding kon beginnen we hadden bij een Belgische slager chateaubriand gekocht en samen met gewokte groente en gebakken aardappelen smaakte het weer best daarna de afwas en we hadden een kleine afwasser genaamd Silvie daarna nog een koffie en werd het bedtijd voor Silvie ( opa wilde ook wel ) maar dat was wel een probleempje het was aldoor papaik moet plassen of mama ik moet poepen en dat ging wel een uurtje door maar toen was het toch stil en wij hebben nog een paar spelletje mens erger je niet pesten gedaan en toen was het 22.00 uur bedtijd..

Vrijdag 24 augustus.

Elly en ik hebben goed geslapen we werden rond 7 uur wakker maar de rest was al wakker Marije had Takkie al uitgelaten en nadat iedereen 1 voor 1 de badkamer mocht gebruiken ik de laatste kon ik lekker nog blijven liggen was het tijd voor een ontbijtje en daarna de auto gehaald de spullen van de ursemetjes er in en nog even zitten  en rond 10.00 uur vertrekken ze naar Maastricht en wij naar Amersfoort een ritje van bijna  200km zonder problemen kwamen we om 12.30 uur op de camperplaats aan er stonden al 2 campers en we konden er nog net bij er was plaats voor 3 de plaats ligt vlakbij de binnenstad aan een kanaal bij de jachthaven en toen we geïnstalleerd waren kwam de havenmeester met een welkomstas met informatie nu eerst stroom  erop en dan even bij het toiletgebouw kijken en gelijk de vuile wc tank  mee  om te leg   en daarna de fietsen eraf en even de stad in om te winkelen en ook om te lunchen .

Amfersfoort heeft een mooie binnenstad waar veel te zien is en heel veel eethuisjes   na terugkomst bij de camper lekker even douchen en wat eten nadat ik Elly haar fiets had binnen gezet en lekker even TV kijken en mijn reisblog maken.

Groetjes aan iedereen in ons mooie Hoorn

1. Tania Mereboer:
    23 augustus 2018
    Wat super dat jullie nu wel goed geslapen hebben, dan kun je de hele wereld weer aan. Fijne avond. 🍀🍀🍀😘😘
  2. Elly:
    23 augustus 2018
    Was een leuke dag broodje kroket dat was heerlijk mmmmm met vanavond een ijsje mmmmweer smullen