alweer dag 2 in Cuijk

21 augustus 2018 - Vianen, Nederland

Toch een beetje last van een jetlag denk ik vannacht om 4 uur zijn we klaarwakker Elly bleef liggen maar ik ging er uit want dat draaien was ook niets om 5 uur ben ik er weer in gedoken en Vielen we alle 2 weer in slaap en we schrokken om 10.20 uur wakker, Elly vertelde dat ze om 8 uur wakker was maar nog even bleef liggen maar erg was het niet want dit is een weekje om lekker uit te rusten dus wel even snel Takkie uit laten en dan rustig met een laat ontbijtje beginnen.

Na het ontbijt om 11.15 uur  gaan we lekker even fietsen ik had een niet al te lange route gepakt van 25 km dat moet te doen zijn onderweg was het zonnetje even achter een paar wolken en was het even wat frisser ook al omdat we onder de bomen fietsten onderweg nog even een koffiestop gemaakt en aan het eind nog even Cuijk in voor wat boodschapjes en om 15.30 uur waren we terug met bijna 40 km op de teller.

Omdat we een beetje op willen passen met het eten heeft Elly een maaltijdsalade gemaakt en die smaakte best na het eten ging Elly douchen en ik de afwas doen we waren gelijk klaar en omdat er veel grindsteentjes liggen kon ik haar mooi meehelpen met de rollator s'avonds nog een paar spelletjes mens erger je niet pesten gedaan en daarna heb ik Takkie uitgelaten e toen was het tijd voor mijn reisblog vandaag geen foto's omdat ik ze niet heb gemaakt.

groetjes Elly & Jan

1. Riet Swinkels:
    21 augustus 2018
    Jetlag is moeilijk elke dag een uur dus na 7 dagen ben je er van af de laatste 2 uur zijn te overbruggen nog veel plezier groetjes
  2. Tania Mereboer:
    21 augustus 2018
    Heerlijk bijzaken noem je dit 40 km. Fietsen.
    Trusten voor zo. 🐾🐾🐾🐾🍀🍀🍀
  3. A3:
    22 augustus 2018
    Heerlijk relaxen en bijkomen van al dat moois dat jullie gezien hebben.