op naar Cuijk

20 augustus 2018 - Vianen, Nederland

Na ons heftige avontuur in Canada gaan we nu nog even een kleine week proberen te relaxen, gisteren zijn we thuis gekomen en we hebben het vol gehouden tot 19.30 uur en zijn toen naar bed gegaan ik was om 4.30 uur wakker en ben naar beneden gegaan en toen hoorde ik Elly om 5.30 uur en heb koffie gezet en een broodje gemaakt en wer naar boven nog steeds een beetje roomservice daar hebben we heerlijk lui 2 afleveringen van Poirot gekeken en toen werd het tijd om naar beneden te gaan, even wassen tandjes en scheren ( natuurlijk alleen ik ) en Elly ging met de hond en ik zette de fietsen buiten en wat we nog mee moesten nemen naar de camper in de fietstassen en in mijn rugzak en toen gingen we richting de Bangert-Oostpolder waar we rond 10.00 uur wegreden naar camperplaats ons Plekske in Cuijk eerst nog even naar de grootste supermarkt van Nederland en om 13.15 uur stonden we op onze plaats nou ja niet helemaal want ik had daar geen ontvangst dus de camper nog maar even verplaatst naar de andere kant en nu hebben we wel TV.

Na de lunch ging Elly met het eten bezig een bal gehakt en gekookte aardappelen met sperziebonen mmmmm heerlijk na al die friet met hamburgers / steaks en ik ging nog even naar karwei een nieuwe toiletrol houder halen want die was al stuk maar nu was hij van de want gevallen dus een goede reden om een nieuwe te halen dus op de fiets en halen dat ding Elly heeft hem vakkundig met powerstrips vast gezet en het hangt prima.

Net hebben we genoten van de piepers en boontjes en zitten nu lekker buiten te genieten van een lekkere cappuccino  het is hier heerlijk weer en we zitten hier heerlijk te genieten en kan ik nog even verder met mijn reisblog het zal ook vandaag niet laat worden want we zijn allebei weer pittig moe maar we willen het toch proberen uit zingen tot 22.00 uur.

1. Elly wilmans:
    20 augustus 2018
    Tjonge tjonge wat zullen jullie slapen straks en even relaxen Luitjes ik spreek jullie gauw groetjes van mij geniet ervan ☀️❣
  2. Elly:
    20 augustus 2018
    Of we tien uur redden weet ik niet wel albei even een tukkie gedaan 👍😜☕️🚐🚲🍲👌
  3. Nora:
    Lekker tukken
  4. Jansens:
    20 augustus 2018
    Hoi toppers geniet er maar lekker van dikke kus ui Spanje van de Jansens
  5. Tania Mereboer:
    20 augustus 2018
    Goeie avond, geniet maar en morgen weer een beetje bijgetrokken.
    Takkie groetjes van je vriend en vriendin, klinkt gek maar het is stil in huis. 😜😍😍💋💋
  6. Marja:
    Heerlijk ...!!!
    Nog ff genieten dikke kus xxx
  7. Daan:
    Even lekker chillen 👍🏻
    Ook een dikke kus van de Hauwerts uit Spanje 😘😘😘
  8. Ina Soering:
    21 augustus 2018
    Ja de jetlag valt niet mee, hopelijk snel doorheen. Veel plezier deze week