Op naar Bovenkarspel

24 augustus 2018 - Camping De Gouwe Stek, Nederland

Vandaag krijgen we Lizzy en Zoë voor 2 nachtjes te slapen dus gaan we naar minicamping de gouwe stek in Bovenkarspel we waren lekker laat wakker vanochtend om 8.45 uur dus rustig even wassen enz en Takkie uitlaten, toen ik terugkwam had Elly koffie gemaakt en een broodje na het ontbijtje alles opruimen fiets erop en gaan met die banaan want de volgende camper stond al te wachten.

De reis ging voorspoedig TomTom liet ons via Amsterdam rijden en bij Zwaagdijk stopten we bij de Jumbo om wat boodschappen te doen en om 13.15 uur waren we op de camping we zochten een mooi plekje uit centraal bij alles nu was de camping ook niet zo groot maar toch we genoten van het zonnetje die nog volop scheen, tegen vier uur liepen we naar voren want tegen die tijd zou Greet komen om de meiden te brengen en Michelle komt na haar werk wat hier vlakbij is ze bleven gezellig eten en we waren net klaar met eten toen het even heel hard begon te regenen dus snel naar binnen om te schuilen.

Het was al snel weer droog en samen met Lizzy , Zoë, Mies en ik zelf gingen we afwassen en ging Gre naar huis toen we klaar waren ging Mies ook naar huis en zit Elly met de meiden te 31en en kan ik mijn reisblog weer even bijwerken.

1. Greet:
    24 augustus 2018
    Dat worden dus 2 dolle dwaze dagen. Geniet ervan Opa en Oma!
  2. Michelle:
    Gezellig, leuke camping. Veel plezier 😘
  3. Ina Soering:
    24 augustus 2018
    Veel plezier met de kleinkinderen
  4. Tania Mereboer:
    24 augustus 2018
    Heerlijk genieten van jullie kl. Kits
  5. Anneke:
    25 augustus 2018
    Vandaag geweest naar Bovenkarspel ,was super leuk met de meiden gekaart . Lizzy af en toe link op me . Maar heel gezelligxx