Eindelijk is het dan zo ver we gaan onze nieuwe camper halen

18 april 2019 - Voerendaal, Nederland

Vandaag donderdag 18 april is het eindelijk dan zover we gaan onze camper ophalen om 4 uur op een kopje koffie de laatse spullen in de Chausson en op naar Scheemda waar we om 8 uur een afspraak hebben en zonder problemen kwamen we daar om 7.30 uur aan we moesten dus nog even wachten dan mooi even er op uit met Takkie want die had al de nodige uurtjes niets gedaan dus na een klein stukje lopen ging ze snel zitten en deed wat ze doen moet bij Hazenberg op het terrein liepen 2 grote rottweilers dus Takkie maar in de camper en ik even kijken en ja hoor hij stond al klaar na een paar . foto's maar weer terug in de camper en na 15 minuten wachten kwam Hindrik er aan een bekend gezicht voor ons dus konden we zelf ook even snel een plasje doen.

Na een kopje koffie werd de campr voor gereden de formaliteiten afgewikkeld kreeg ik uitleg over het een en ander en kon de grote verhuizing beginnen nou dat was toch nog een hele klus maar als eerste de fiets van Elly er in want daar valt en staat allesmee want als die niet past gaat het feest niet door maar gelukkig hadden we goed gemeten op de beurs en kon hij er makkelijk in alleen moet ik nog even een goot er in zetten zodat haar voorwiel niet alle kanten op gaat bij het in zetten maar dat komt nog wel die heb ik nog thuis liggen, ook moet de tafelpoot weer er uit en moet er 1 inkomen die zakken kan zodat we hier ook een bed(je) van kunnen maken nadat wij klaar waren werd de tafelpoot vervangen en ging ik de schotel proberen maar ik reeg hem niet aan de praat dus Hindrik erbij en ja hoor de kart zat er verkeerd in zijn collega (die was weer weggegaan want zijn moeder lag op sterven) had hem er verkeerd in gezet dus Jantje hellemaal blij eindelijk heb ik mij zo gewilde schotel en hij doet het ook heerlijk is dat.

Nadat we afscheid hadden genomen van Ron die weer terug was van zijn dokters bezoek stapten we in de camper en gingen we op pad naar camping Colmont in Voerendaal het was nog een pittige reis maar had ik mooi de tijd om aan het rijden in deze camper te wennen, je kon wel merken dat hier een zwaardere motor in legt en 160 pk heeft hij scheurt over de weg waar ik ook aan moest wennen was de 6e versnelling dat was ik niet gewent en ben ook maar wat rustiger gaan rijden want dan lust hij wel wat diesel.

Om 16.15 uur kwamen we bij de camping aan waar we even moesten wachten want er had iemand zijn auto en caravan voor de poort neergezet maar het was heerlijk warm weer dus geduld is een mooie zaak, nadat we de camper hadden neergezet en al een beetje aan het inruimen waren kwamen Andre en Erna terug van hun fiets tocht en gingen we bij hun wat drinken zij staan met een stacaravan vlakbij ons en ook Saskia en John die vanavond komen en Ge die morgen komt staan vlakbij ons helaas zijn Toon en Piet er dit jaar niet bij die gaan Roelie en Wim van de Nuuverstee in Borger helpen met de Paas. maar nadat we wat gedronken hebben gaan we weer snel verder met het leeghalen van de dozen en om 18.30 uur werden we door de Wiedemannen geroepen voor het eten want dat was klaar en het smaakte heerlijk daarna nog een klein beetje opgeruimd en de laatste dozen maar achter in de garage gezet dan is het in iedergeval netjes. Takkie heeft haar draai gevonden want die vond het allemaal maar gek zeker toen er een vreemde vrouw in de chausson stapte en hem meenam dat vond ze niet leuk en blaffen naar haar maar nu weet ze dat dit haar nieuwe plek is dus eind goed al goed om een uur og 9 kwamen Saskia en John eraan en hebben we nog een koppie gedaan en zijn Elly en ik naar bed gegaan want het was toch wel een lange en zware dag geweest.

De groeten voor iedereen uit Voerendaal.

1. Elly wilmans:
    19 april 2019
    Zo alles voor elkaar en nu lekker genieten de groetjes aan iedereen en het weer hebben jullie in ieder geval mee. 😎🥰☕
  2. Ina Soering:
    19 april 2019
    Weer een hele volksverhuizing achter de rug, maar dan heb je ook wat.
    Gezellige paasdagen met zijn allen en geniet van het prachtige weer.
  3. Marja:
    19 april 2019
    Mooi dat alles weer goed verlopen is. Hele fijne paas dagen en dikke kus 💋 super trots op jullie. 🥰❤️
  4. Jansens:
    19 april 2019
    Hoi Kanjers geniet er maar lekker van jullie hebben het dik verdient

XXXXX