dag 3 van paasweekend

20 april 2019 - Voerendaal, Nederland

vanmorgen wel weer vroeg wakker om 4 uur maar later toch weer lekker geslapen tot 7 uur na de koffie om 9 uur de broodjes gehaald en lekker van het ontbijt genoten daarna nog wat rommelen in de camper we hebben al heel wat opgeruimd en weggegooid ook heeft Saskia bij nespresso een koffieapparaat voor ons besteld met 50 euro korting want de senseo kan niet meer op het aanrecht en Sas en John hebben er al 1 dus even gepast en ja hoor precies goed dus maar besteld.

Rond 11 uur fietsen we naar Heerlen waar een grote jaarmarkt is de weg er naar toe is heerlijk bijna alles naar beneden maar dat betekend we moeten straks weer omhoog maar dat zien we later wel weer nadat we een paar uurtjes hadden rondgelopen met de nodige stops gingen we rond een uur of 3 weer terug naar de camping en het beklimmen van de flinke heuvel viel eigenlijk nog wel mee goed je reed er niet met 20 km tegen op maar we kwamen toch wel boven en toen waren we al bijna bij de camping daar nog heerlijk van de zon genoten en om 5 uur natuurlijk van radio Bontekoe met DJ Alibi.

Om 18.30 uur gingen we richting het restaurant waar we lekker nog buiten hebben gezeten en genoten hebben van het eten alleen hadden ze de pizza boston van Andre even vergeten en hilarisch werd het toen Elly daar een gratis koffie voor kreeg i.p.v. Andre. Tegen 21.00 uur waren we weer in de camper waar ik nog even aan mijn reisverhaal kan werken dus zijn jullie weer op de hoogte van onze avonturen.

De groeten van de Paasgangers

1. Marja:
    20 april 2019
    Super. Wat een prachtige dag 👍👍👍👍 dikke 💋
  2. Alie:
    21 april 2019
    Leuk verhaal ,en wat treffen we het met het weer he .Niet verbranden dus .....
  3. A3:
    21 april 2019
    Heerlijk genieten en takkie ook weer helemaal in haar hummetje in haar nieuwe Home. Zodra nog een nespresso op de aanrecht . Senseo kan echt niet meer hoor ,niet te drinken. Beetje op stand koffie drinken🤣🤣🥰
  4. Tania Mereboer:
    21 april 2019
    Jullie kennende hebben daar de bediening helemaal van slag laten raken🤣🤣🤣
    Nog veel plezier