1e paasdag

21 april 2019 - Voerendaal, Nederland

Vanochtend lekker rustig aan gedaan en om half tien het paasontbijt in een stralende zon, na het ontbijt gingen Erna ,John en Ge een stukje lopen en Saskia en Andre naar Eys gegaan met auto om huisgemaakte rabarber-aardbei jam te halen en Elly en ik gingen afwassen later op de ochtend zo tegen 11 uur naar de weg gelopen want daar komt de amstel gold race langs onderweg daar naar toe kwamen Ern,John en Ge er al weer aan en liep John met mij mee om te kijken het is een heel spektakel de amstel goldrace nadat de eerste 7 rennners voorbij waren kwam het peleton eraan en op een gegeven moment kreeg ik een bidon tegen mijn been die werd weggegooid door wat later bleek Michael Valgren toch aardig zo'n souvenier om 12 uur nog even naar de dames gekeken die voorbij kwamen en toen lekker even helemaal niets heerlijk.

Om 16.00 uur fietsten we richting Valkenburg maar op een gegeven moment konden we niet verder door de amstel goldrace die een stukje terug en een andere route waar we wel 1 keer een probleem hadden met een erg stijle heuvel maar we kregen al gauw de helpende hand van een jongen die met zijn vader achter ons reed en hij hielp ons om Elly naar boven te duwen top was dat we kwamen in Valkenburg aan zonder verdere problemen en na een wandeling door het stadje gingen we naar . restaurant Brazza waar Ge al zat en waar we  vanavond gaan eten we zaten op het terras eerste rang en konden mooi mensen kijken en genieten van de zon en een drankje om 18.00 uur gingen we naar binnen om te eten en het smaakte allemaal heerlijk.

Rond 21.00 uur begonnen we aan onze laatste etappe weer terug naar de camping ik had de fiets van Elly met de app die ik op mijn telefoon heb wat meer power gegeven dus ging het allemaal wel wat beter rond 21.30 uur waren we weer bij de camping allemaal moe maar voldaan.

Iedereen fijne 2e paasdag

1. Marja:
    21 april 2019
    Fijne paasdagen 🎉🎉🎉
    Ben blij dat het eten goed was bij Brassa .... me schoonzoon Jaimy heeft het goed geregeld !!! Anders had hij kletsies gehad natuurlijk. 🤣😂🤣😂🤣😂🤣
    Dikke kus 💋👍 en jan als je die bidon kwijt wilt , ik denk dat hij een goed geld bedrag waard wordt !!!
  2. Tania Mereboer:
    22 april 2019
    Heerlijk niets doen, wij zijn er fan van.
    Geniet vandaag maar.
  3. A3: