Al weer dag 2 met onze nieuwe camper

19 april 2019 - Voerendaal, Nederland

Nadat gisteren Saskia en John aangekomen waren hebben we nog een kopje koffie gedaan en zijn we gaan slapen en we hebben een goede nacht gehad wel een paar keer wakker geweest maar toch echt geslapen tot 7 uur ht was wel wat vreemd om apart te slapen maar het was ons alle twee meegevallen alleen hebben we van dekbed geruild want ik had het een beetje koud en El had het warm dus dat ook weer opgelost.

Sas en John zaten ook rond 8 uur buiten dus koffie gezet en en gezellig een kopje en even later waren Erna en Andre ook aanwezig en rond 9 uur zijn Erna en ik de broodjes gaan halen en hebben we heerlijk van het ontbijt genoten na het ontbijt gingen we ons klaarmaken om te gaan fietsen en het was wel een pittige tocht want het waren veel heuvels maar met een stop in gulpen voor een bakkie en later bij restaurant bie de tantes in Eys voor de lunch ging het allemaal toch van een leien dakje.

Weer terug bij de camper lekker in het zonnetje en Erna de sportiefste van allemaal ging nog zwemmen brrrrrrrr ik willde de boiler proberen maar die geeft een storing dus Hazenberg gebeld en samen de mogelijkheden doorgelopen maar het lukte niet dus dan dinsdag maar een afspraak maken voor over 2 weken, later heeft Saskia er nog naar gekeken en die kwam tot de conclusie dat de boiler zich niet vult met water dus dinsdag nog maar even bellen wie weet is het iets eenvoudigs daarna de skottle eruit en bakken maar lekker sate, kip, worstjes en allerlei lekkere dingen en als toetje vers fruit na de afwas gingen we koffie drinken bij Erna en Andre rond 20.45 uur gingen Saskia Elly en ik naar de campers de dames gingen plat en ik ging naar de voice kids kijken naar Sezina Steur uit blokker de kleindochter van Hanna en Piet Steur 2 gouwe mensen die ik zeer waardeer en ze deed het fantastisch want ze zit in de finale. Ge is ook aangekomen dus we zijn nu compleet straks lekker plat en hopelijk weer een goede nachtrust.

Fijne dagen allemaal

1. Luuk:
    19 april 2019
    Hanna kwam ik nog tegen in de Deen en ze zei kijken he vanavond naar m'n kleindochter. Wist dus helemaal niet dat hun kleindochter is.. prachtig weer Jan dus hoezo koud en komt ook dat jullie apart slapen....😁
  2. Marja:
    19 april 2019
    Wat heerlijk jan voor jullie. En de boiler is ook weer zo gemaakt.
    Veel plezier morgen. 💋👍
  3. Alie:
    20 april 2019
    Het is weer een leuk verhaal geworden ,jullie genieten er echt van .Nog heel veel veilige en gezellige kilometers
  4. Riet Swinkels:
    20 april 2019
    Klinkt heel goed prachtig weer geniet allemaal gr Riet
  5. Tania Mereboer:
    20 april 2019
    Als wij de koud waterkraan open zetten in de keuken vult hij zichzelf.
    Dan maar ketel water aan.
    S6 en geniet.