alweer vrijdag

31 mei 2019 - De Westereen, Nederland

Het is alweer vrijdag het weekend gaat zo hard als je plezier hebt vanochtend waren we alle 2 vroeg wakker en Elly ging eerst douchen en ik daarna en toen ik terug kwam lag ze weer lekker in bed dus hup ik ook in mijn bedje (ja we slapen tegenwoordig apart) en we werden om 8.15 uur weer wakker Elly ging Takkie uitlaten en ik het ontbijtje klaarmaken wat we heerlijk buiten hebben verorberd daarna even wat huishoudelijke klusjes en lekker even in het zonnetje tot 11 uur en dan op de fiets naar Bergum waar fifi en Werner liggen met de boot we waren er rond 11.30 uur en ik kon gelijk aan het werk want de digitenne werkte niet ben er dus 45 minuten mee bezig geweest en gebeld met de KPN maar alles werkt weer.

Na de koffie met cake gingen we met ons groepje we waren met Tanja en Ger en An en Heinz Bergum in eerst even brood bij bakker van den Berg en witte bollen voor morgen vervolgens naar de snackbar wat eten en daarna een nieuwe halsband voor Takkie want het tuigje wat ze nu heeft is niet zo'n succes na nog wat te hebben rondgewandeld reden we weer terug naar de camperplaats waar Elly even ging proberen te slapen en ik wat rommelen op de macbook daarna etens tijd en dat kon nog steeds buiten het smaakte weer heerlijk na het eten een spelletje trik-trak en een rondje lopen samen met Tanja en Heinz en de honden.

Na terugkomst was het wel een beetje te fris om nog buiten te zitten dus hup de camper in en TV kijken en natuurlijk bezig met mijn reisblog.                   Iedereen een fantastisch mooi weekend gewenst

1. Elly:
    31 mei 2019