Vandaag weer naar Scheemda en Camperpark Kuikhorne

28 mei 2019 - De Westereen, Nederland

Vandaag gaan we met de Valys naar Scheemda en de fiets van Elly en rollator hond en ik mogen ook mee en mijn fiets is door Ger en Tanja meegenomen naar Camperpark Kuikhorne waar wij nadat we de camper hebben opgehaald ook naar toe gaan.

Gisteren ben ik gebeld door Hazenberg dat de storing in de boiler nog niet verholpen was en toen ben ik een beetje uit mijn slof geschoten want ik was niet blij maar hij vertelde dat er alles aan gedaan was maar nog steeds niet gevonden is maar dat ze er alles aan zouden doen om het voor elkaar te krijgen.

Vandaag tot 12 uur gewerkt en snel ( als mogelijk want ja moest op een gewone fiets pfffff) naar huis en daar was de taxi chaufeuse net Elly haar fiets aan het inladen dus snel de fiets weggezet en de laatse spullen in de taxi en rijden maar om 12.10 uur reden we va het Gerritsland weg en zonder veel oponthoud waren we om 14.10 uur in Scheemda daar hebben we nog wel een tijdje gezeten maar wel met prettig nieuws de verwrming/boiler doet het weer en ook het tafelblad schuift weer en blijft naar beneden als je hem laat zakken nadat ze hem uitvoerig hebben getest kunnen we gaan richting De Westereen maar onderweg eerst nog even een stop bij de Aldi in zuidhornlangs de A7.

Om 18.00 uur kwamen we aan op Camperpark Kuikhorne en Tanja had mijn fiets op een lege plek neergezet zodat we een mooi plekje hebben de camper goed neergezet en stroom aangesloten Elly haar fiets moest eruit om de levelaars te pakken en daarna was het tijd voor een broodje en de broodnodige pillen.

Na het het eten kwamen Tanja & Ger kijken en koffie drinken en nog wat later gingen Tanja en ik me de honden lopen, nadat we terug waren had Elly net Danielle aan de telefoon en hebbenwe lekker even gekletst en daarna hebben Elly & ik de tafel laten zakken om te kijken of het nu wel goed ging en ja hoor het lukte daarna weer alles terug gezet en nu lekker languit met de beentjes op de bank en stoel en helemaal niets meer heerlijk.

Groetjes van ons

1. Elly wilmans:
    28 mei 2019
    Lekker relaxen en voor straks welterusten slaap lekker 💕👋
  2. Ina Soering:
    29 mei 2019
    Fijn dat het is verholpen geniet nu maar lekker van jullie camper
  3. Marja:
    Benblij dat de boiler / verwarming het weer doet ...👍😘😘😘
  4. T de Heij:
    29 mei 2019
    Gelukkig kunnen jullie nu lekker genieten
  5. Carla Berkeveld:
    30 mei 2019
    Wat heerlijk en wat leuk z'n blog. De groetjes en geniet 👍Carla