dag 2 hemelsvaart weekend

29 mei 2019 - De Westereen, Nederland

Vanmorgen lekker lui om 8.45 uur op daarna het was ritueel van Elly die gaat met Tanja de honden uitlaten Tanja lopend Elly met de fiets en ik ging lekker even douchen daarna een laat ontbijtje.

Rond 11 uur stapten we op de fiets met Tanja en Ger en met An en Heinz naar de aldi om daarna nog lekker even van een kopje koffie/ cappucino te genieten.

Nadat we weer bij de camper waren gingen we lunchen en daarna gingen de dames weer wandelen/ fietsen met de honden en Jantje ging even de achterkant van mijn oogjes bekijken om 15.30 uur werd ik wakker van de telefoon, buiten zat er een hele groep bij Tanja en Ger voor de camper het was een gezellige middag en het weer was ook heerlijk.

Rond 18.30 ging Elly het eten maken en daarna gingen Tanja en ik en nog 2 dames met de honden lopen en daarna lekker in de camper geinstalleerd  en voor de rest van de avond niets meer Elly ging op bed liggen want het was wel weer een drukke dag geweest en ze had wat last van haar rug .